Nea Paideia-Glossa
Επιστημονική Ένωση Νέα Παιδεία
Ταυτότητα Αρχείο Τρέχον τεύχος Δραστηριότητες Συνδρομές Επικοινωνία Ειδήσεις Αρχική σελίδα
Περιοδικά Νέα Παιδεία - Γλώσσα

Nea Paideia-Glossa
-
-

Τεύχος 127

Κυκλοφόρησε το τεύχος 127 του περιοδικού ΝΕΑ ΠΑΙΔΕΙΑ με ενδιαφέροντα θέματα για την εκπαίδευση.
ΚΥΡΙΟ ΑΡΘΡΟ
ΣΧΟΛΙΑ
ΑΠΟΨΕΙΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΩΝ
  • Π.Μητρούλιας
  • Κ.Σακκά
Αφιέρωμα στη διδασκαλία της ΙΣΤΟΡΙΑΣ
Κ.Μπαλάσκας: 30+1 σημειώσεις για τη γλώσσα της Λογοτεχνίας

Αφιέρωμα στη διδασκαλία της Νεοελληνικής γλώσσας

  1. Guven Ulutag - Koral Ozen 'Μπορεί η Ιστορία να ξαναγραφεί; Η Τουρκοκυπριακή εμπειρία'
  2. Αιμιλία Μπάνου- Δέσποινα Κωνσταντοπούλου: Η αξιοποίηση των πηγών στο μάθημα της Ιστορίας (Α' Λυκείου)στο πλαίσιο της έρευνας "Τα λάθη των μαθητών"του Κέντρου Εκπαιδευτικής Έρευνας
  3. Γεώργιος Ν. Βοζαΐτης: ΔΙΕΡΕΥΝΩΝΤΑΣ ΤΙΣ ΑΝΤΙΛΗΨΕΙΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ(ΣΤΗ Γ'ΛΥΚΕΙΟΥ): ΜΙΑ ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗΣ
  4. Έφη Αργυρού: Το Εσπερινό Λύκειο και η διδασκαλία της Ιστορίας
  5. Χαράλαμπος Κουργιαντάκης: 11 ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ ΣΤΗΝ ΚΕΡΚΥΡΑ:ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΤΗΣ ΤΟΠΙΚΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΗΝ ΕΝΣΥΝΑΙΣΘΗΣΗ
'Aλλα άρθρα
  1. Κώστας Φασούλης: ΑΝΤΙΛΗΠΤΙΚΕΣ ΟΨΕΙΣ ΟΡΓΑΝΩΣΙΑΚΗΣ ΚΟΥΛΤΟΥΡΑΣ ΣΤΑ ΞΕΝΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
  2. Δημήτρης Ζμπάινος, Αντωνία Ασημακοπούλου: Αξιολόγηση Προγραμμάτων Πρόσθετης Διδακτικής Στήριξης: Κρίσεις μαθητών Γ' Λυκείου για τους καθηγητές τους
ΒΙΒΛΙΟΣΥΣΤΑΣΕΙΣ
  • Κ.Μπαλάσκας
  • Κ.Αγγελάκος
-
-

development: istomedia visit our Facebook page