Nea Paideia-Glossa
Επιστημονική Ένωση Νέα Παιδεία
Ταυτότητα Αρχείο Τρέχον τεύχος Δραστηριότητες Συνδρομές Επικοινωνία Ειδήσεις Αρχική σελίδα
Περιοδικά Νέα Παιδεία - Γλώσσα

Nea Paideia-Glossa
-
-

Τεύχος 145

ΚΥΡΙΟ ΑΡΘΡΟ: Παιδεία δημοκρατίας

ΣΧΟΛΙΑ

Κ. Μπαλάσκας, Ανάμεσα στα άκρα

Γ. Μπασλής, Πάλιν η Ηρωδιάς μαίνεται, πάλι ζητεί την κεφαλήν του … μονοτονικού επί πίνακι

Γ. Μπασλής, Από το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο στο Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής, κι από τον Ι. Θ. Κακριδή στον Σωτήρη Γκλαβά

Α. Στέφος, Ο Μενέλαος Λουντέμης απών στο Πρόγραμμα Σπουδών της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης

Β. Τσάφος, Διδάσκοντας σε περίοδο κρίσης: μια επισφαλής ισορροπία

Κ. Αγγελάκος, Ωράριο διδασκαλίας των εκπαιδευτικών: μηνύματα από το παρελθόν για επιλήσμονες

ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΕΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ

Κ. Χάρης, Ο προγραμματισμός και η αξιολόγησης του έργου του εκπαιδευτικού στη σχολική τάξη (ή τάξεις) ευθύνης του

ΑΦΙΕΡΩΜΑ:  ΓΛΩΣΣΑ ΚΑΙ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Ομάδα εργασίας: Βεν. Αποστολίδου (συντονίστρια), Β. Βασιλειάδης, Ειρ. Γαμβρού, Αγ. Γεωργιάδου, Ν. Κουντουρά, Γρ. Πασχαλίδης, Ε. Χοντολίδου, Οδηγίες για τη διδασκαλία της Νεοελληνικής Λογοτεχνίας στη Β΄ Λυκείου

Κ. Μπαλάσκας, Η θεατρικότητα του Καβάφη

Α. Φτερνιάτη, Αργ. Αρχάκης, Δ. Παπαζαχαρίου, Β. Τσάμη, Ανίχνευση των προτιμήσεων μαθητών/τριών Ε’ και ΣΤ’ Δημοτικού σε κείμενα μαζικής κουλτούρας και το ισχύον διδακτικό υλικό

Π. Φωτίου, H εξελικτική πορεία των Προγραμμάτων Σπουδών του γλωσσικού μαθήματος στο Γυμνάσιο και η θέση του γραπτού λόγου σ` αυτά κατά την περίοδο (1977-2007)

Ν. Παλιεράκης, Η αναγνωστική αποκωδικοποίηση ως μηχανισμός και ως δεξιότητα. Πειραματική εφαρμογή αυτοματοποίησης των λέξεων

ΕΝΘΕΤΟ: ΙΣΤΟΡΙΑ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ (Α’ ΜΕΡΟΣ)

Κ. Κωστής, Δ. Α. Σωτηρόπουλος, Σχολεία εκτός πραγματικότητος

Γ. Κόκκινος, Γ. Παπαγεωργίου, Ιστορία, μνήμη, ηθική, πολιτειότητα: τρία μοντέλα προσέγγισης με πεδίο αναφοράς το μάθημα της ιστορίας

Αγγ. Παληκίδης, Ιδεολογικές χρήσεις του θουκυδίδειου έργου στη νεοελληνική εκπαίδευση: Ο Πελοποννησιακός πόλεμος μέσα από τα ερμηνευτικά σχήματα της εθνικής ιστοριογραφίας

Η ΠΑΙΔΕΙΑ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ-Γράφει η Νατάσα Μερκούρη

Σχολεία Waldorf: ελεύθερα σχολεία-Χτίζοντας εκπαιδευτικές κοινότητες ενάντια στον αποκλεισμό

ΒΙΒΛΙΟΚΡΙΤΙΚΕΣ

Η Ποιητική των Ρωμαίων «Νεωτέρων» - Γράφει η Γωγώ Τσατσάνη

-
-

development: istomedia visit our Facebook page