ShareThis
Η Javascript πρέπει να είναι ενεργοποιημένη για να συνεχίσετε!

Άρθρα

Ψηφιακότητα και σύγχρονο Πρόγραμμα Σπουδών Ιστορίας

[18/4/2022]

Ψηφιακότητα και σύγχρονο Πρόγραμμα Σπουδών Ιστορίας

Ηλίας Στουραΐτης, Δρ. Ιστορίας, εκπαιδευτικός στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση

 

Περίληψη

Η ιστορική εκπαίδευση της μεταμοντέρνας περιόδου οφείλει να ενσωματώσει στοιχεία που αφορούν την πληθώρα πληροφοριών που παρουσιάζονται στον Παγκόσμιο Ιστό, καθώς και τις νέες μορφές επαφής των κοινωνιών με το ιστορικό παρελθόν μέσω ψηφιακών παιχνιδιών. Το άρθρο εξιστορεί τη σημαντικότητα του λογισμικού στον 21ο αιώνα και πώς οι άτυπες μορφές παρουσίασης του ιστορικού παρελθόντος μέσω των ψηφιακών παιχνιδιών μπορούν να αποτελέσουν αναπόσπαστο κομμάτι ενός σύγχρονου Αναλυτικού Προγράμματος Σπουδών Ιστορίας.

Δεν επιτρέπεται η αναδημοσίευση, ολική, μερική ή περιληπτική αναπαραγωγή, η κατά παράφραση ή διασκευή των κειμένων που περιέχονται στο τεύχος με οποιονδήποτε τρόπο (ηλεκτρονικό, μηχανικό, φωτοτυπικό, ηχογράφησης ή άλλο), χωρίς προηγούμενη γραπτή άδεια του εκδότη.


Συντάκτες

Ενημερωτικό δελτίο