Η Javascript πρέπει να είναι ενεργοποιημένη για να συνεχίσετε!

Νέα - Δραστηριότητες

 Σελίδα 1 από 6: > >>

1η Διεθνής Μαθητική Συνάντηση Λογοτεχνίας με θέμα: "Η λογοτεχνία αλλιώς"

Το Ζωγράφειο Λύκειο Κωνσταντινούπολης και τα Εκπαιδευτήρια Ε. Μαντουλίδη Θεσσαλονίκης διοργανώνουν την 1η Διεθνή Μαθητική Συνάντηση Λογοτεχνίας με θέμα: «Η λογοτεχνία αλλιώς» που θα πραγματοποιηθεί διαδικτυακά την Πέμπτη, 15 και την Παρασκευή, 16 Απριλίου 2021, υπό την αιγίδα του Οικουμενικού Πατριαρχείου.

07-04-2021 22:32:21
Νέα
Ημερίδα για την παρουσίαση του ΒΥΡΩΝΑ

ΒΥΡΩΝ: ένα σύγχρονο εκπαιδευτικό ψηφιακό παιχνίδι για την Ελληνική Επανάσταση - Καινοτόμες εκπαιδευτικές προσεγγίσεις στη διδασκαλία των γεγονότων της Επανάστασης του 1821

07-04-2021 22:17:38
Δραστηριότητες
Eνημερωτικό δελτίο Μαρτίου 2021-Λογοτεχνική Νέα Παιδεία

Διαβάστε εδώ το Ενημερωτικό δελτίο Μαρτίου 2021 της Λογοτεχνικής Νέας Παιδείας. Αν επιθυμείτε να λαμβάνετε ενημέρωση στο ηλεκτρονικό σας ταχυδρομείο, μπορείτε να εγγραφείτε δωρεάν στο κάτω μέρος του ιστοχώρου του περιοδικού.

26-03-2021 14:33:34
Νέα
Αρχαιοελληνικό παρελθόν και μετα-επαναστατική εκπαίδευση

Μετά την επανάσταση και συγκεκριμένα κατά την περίοδο της Αντιβασιλείας του ανήλικου Όθωνα η νεοελληνική εκπαίδευση αποκτά δύο χαρακτηριστικά: το ένα αφορά τη δομή της, ο συγκεντρωτισμός, και το άλλο το περιεχόμενό της, ο θεωρητικός, κλασικιστικός χαρακτήρας της. Στη σύντομη αυτή παρέμβαση επιδιώκεται να αναδειχτούν αδρομερώς οι λόγοι που ευνόησαν τη σύνδεση της κλασικής αρχαιότητας με την εκπαίδευση μετά την Επανάσταση.

25-03-2021 13:17:10
Παρεμβάσεις
Πρόσκληση υποβολής άρθρων σε συλλογικό τόμο

Στο πλαίσιο των δράσεων για την επέτειο των 200 ετών από την έναρξη της Ελληνικής Επανάστασης του 1821, το Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών «Ιστορική Έρευνα, Διδακτική και Νέες Τεχνολογίες» του Ιονίου Πανεπιστημίου σε συνεργασία με την Επιστημονική Ένωση «Νέα Παιδεία» ανακοινώνει την έκδοση συλλογικού τόμου με τίτλο:

«Μελετώντας και Διδάσκοντας την Ελληνική Επανάσταση στο σύγχρονο σχολείο: καινοτόμες ερευνητικές και διδακτικές προσεγγίσεις»

24-03-2021 22:42:14
Δραστηριότητες
Ως αποτέλεσμα επαγγελματικής έξης…

"Καταγράψτε όλους αυτούς που μόνο από μεράκι κι αγάπη για τη δουλειά τους, έξη επαγγελματική ας το ξαναβαφτίσουμε, έβαλαν ενέχυρο τον ελεύθερο χρόνο τους και εκπόνησαν προγράμματα με κάποια ουσία (περιβαλλοντικά, πολιτιστικά) χωρίς να περιμένουν ανταμοιβή, αφού δεν είχε θεσμοθετηθεί κάτι τέτοιο. Κάπου στα αρχεία των γραφείων θα υπάρχουν τα ονόματά τους, μόνο να ταξινομηθούν χρειάζεται. Μήπως η δουλειά τους δεν αποτελεί δείγμα για την αξιολόγησή τους; Τι να πούμε και για εκείνους που άμεσα ανταποκρίθηκαν στην πρόκληση της τηλεκπαίδευσης, φρόντισαν να εξοπλιστούν με πιο σύγχρονους ηλεκτρονικούς υπολογιστές και πληρώνουν ένα χρόνο τώρα από τον μισθό τους συνδέσεις  προκειμένου να κάνουν μάθημα για το δημόσιο σχολείο. Αναφέρομαι σ’ αυτούς ντε, που εξηγούν στους μαθητές, τους οποίους κανείς δεν εκπαίδευσε, τους όρους της τηλεκπαίδευσης και της ασύγχρονης ηλεκτρονικής πλατφόρμας, αυτούς με την χρόνια έξη, λέω. Μήπως δεν αξιολογήθηκαν από τις πράξεις τους;  "

18-03-2021 23:36:25
Παρεμβάσεις
Σχολικές Βιβλιοθήκες στην Ελλάδα: μύθοι και αλήθειες

Οι Σχολικές Βιβλιοθήκες συχνά παραμένουν αόρατες αν και υπάρχουν. Η συγκεκριμένη συνθήκη χρήζει δραστικής παρέμβασης και αλλαγής. Επιβάλλεται η δημιουργική χρήση της Σχολικής Βιβλιοθήκης και η ένταξή της στο εκπαιδευτικό έργο. Επιβάλλεται η επιμόρφωση των εκπαιδευτικών, ώστε να πάψουν να αποτελούν παράγωγα ενός συστήματος, που δεν συμμερίζεται την αναγκαιότητα της βιβλιοθήκης στο πλαίσιο της σχολικής κοινότητας. Επιβάλλεται η ενίσχυση (οικονομική και ηθική) του θεσμού των Σχολικών Βιβλιοθηκών από το ίδιο το κράτος.

02-03-2021 21:06:41
Παρεμβάσεις
Αξιολόγηση στην εκπαίδευση ή κριτικός εκπαιδευτικός αναστοχασμός;

Αντί για αξιολόγηση, μήπως μπορούμε να μιλήσουμε για εκπαιδευτικό στοχασμό και αναστοχασμό πάνω στα προγράμματα σπουδών, τις δομές του σχολείου, τις μεθόδους διδασκαλίας, τον τρόπο εξέτασης των μαθητών/μαθητριών με σκοπό τη σταδιακή αλλαγή τους κτλ;

Του Κώστα Θεριανού

 

01-03-2021 22:11:53
Παρεμβάσεις
Α. Σαμαράκης, Γιατί είμαι Χριστιανός | Νέα κυκλοφορία

Νέα κυκλοφορία από τις εκδόσεις Ψυχογιός

28-02-2021 00:51:55
Νέα
Τράπεζα θεμάτων: Παρέμβαση του Ομίλου για την Ιστορική Εκπαίδευση στην Ελλάδα

Ο Όμιλος για την Ιστορική Εκπαίδευση στην Ελλάδα [Ο.Ι.Ε.Ε., Φεβρουάριος 2021] για τα θέματα Ιστορίας στην Τράπεζα Θεμάτων

25-02-2021 20:10:09
Παρεμβάσεις
Εξισωτισμός ή αριστεία; Ένα δίλημμα κενό περιεχομένου

Η συζήτηση για την εκπαίδευση στην Ελλάδα σήμερα, με διακομματική ευθύνη, περιστρέφεται γύρω από ένα ψευδές και παραπλανητικό δίλημμα: Εξισωτισμός ή αριστεία; Η αντιπαράθεση των δύο ιδεολογημάτων, φορτισμένη με παραταξιακή αστρόσκονη, στην πραγματικότητα αποπροσανατολίζει από τα υπαρκτά προβλήματα της εκπαιδευτικής κοινότητας.

23-02-2021 23:27:39
Παρεμβάσεις
Αυτο-αξιολόγηση σχολείου. Μη βαφτίζουμε το κρέας ψάρι

Κείμενο-παρέμβαση του Γ. Μπαγάκη, Ομότιμου Καθηγητή στο Τμήμα Κοινωνικής και Εκπαιδευτικής Πολιτικής Πανεπιστημίου Πελοποννήσου, με αφορμή την αυτοαξιολόγηση.

 

 

23-02-2021 10:55:30
Παρεμβάσεις
Ανακοίνωση της "Νέας Παιδείας" για τα τεκταινόμενα στον χώρο του θεάτρου και της εκπαίδευσης

Ο πολιτισμός και η παιδεία είναι όμοροι χώροι, συγκοινωνούντα δοχεία. Και, δυστυχώς, είδαμε να κυκλοφορούν εκεί, ελεύθερα και για χρόνια, ανενόχλητοι κακοποιητές, τους οποίους τώρα βρίσκουν τη δύναμη τα θύματά τους να καταγγείλουν.

22-02-2021 10:25:03
Παρεμβάσεις
Σκέψεις με αφορμή την αξιολόγηση των σχολικών μονάδων

Ένα κείμενο-παρέμβαση: Έντεκα Οργανωτικοί Συντονιστές καταθέτουν τους προβληματισμούς τους γύρω από το θέμα της αξιολόγησης σχολικής μονάδας.

21-02-2021 20:49:03
Παρεμβάσεις
Τεύχος 176: Κυκλοφόρησε

Το τεύχος 176 της Νέας Παιδείας, το τελευταίο για το 2020, κυκλοφόρησε σε έντυπη και ψηφιακή μορφή.

Θα βρείτε εδώ τα περιεχόμενά του.

 

17-02-2021 12:22:03
Νέα
Ενημερωτικό δελτίο Ιανουαρίου 2021

Διαβάστε εδώ το Ενημερωτικό δελτίο Ιανουαρίου 2021 της Νέας Παιδείας. Αν επιθυμείτε να λαμβάνετε ενημέρωση στο ηλεκτρονικό σας ταχυδρομείο, μπορείτε να εγγραφείτε δωρεάν στο κάτω μέρος του ιστοχώρου του περιοδικού.

09-02-2021 17:03:53
Νέα
Αλλαγές στο μάθημα των Αρχαίων της Α' Λυκείου

Ένα κείμενο-παρέμβαση της Ομάδας των Αρχαίων Ελληνικών για δύο αλλαγές στις οδηγίες διδασκαλίας του μαθήματος, που δεν αναδείχθηκαν λόγω εκτάκτων συνθηκών.

Ακολουθεί ερωτηματολόγιο, το οποίο καλούμε τους συναδέλφους να συμπληρώσουν.

08-02-2021 18:56:37
Παρεμβάσεις
Συγκρότηση Ομάδας Λόγου και Σκέψης από τη Λογοτεχνική Νέα Παιδεία

Σήμερα ανακοινώνεται η Ομάδα Λόγου και Σκέψης της ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΚΗΣ ΝΕΑΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ, η οποία  αποτελείται από τους:

  • Κώστα Καραβίδα, Δοκίμιο - Κριτική (συντονιστής της Ομάδας)
  • Κώστα Ακρίβο, Πεζογραφία
  • Μαριγώ Αλεξοπούλου, Ποίηση
  • Αγγελική Δαρλάση, Λογοτεχνία για παιδιά και Εφήβους
  • Νατάσα Μερκούρη, Θέατρο - Κινηματογράφος
  • Κώστα Αγγελάκο, Επιστήμη - Εκπαίδευση
15-01-2021 22:36:09
Δραστηριότητες
Συγκρότηση επιστημονικής ομάδας ανθρωπιστικών και κοινωνικών επιστημών

Σήμερα ανακοινώνεται η Επιστημονική Ομάδα των Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών, η οποία  αποτελείται από τους:

  • Αγγελάκο Κώστα στον τομέα της Παιδαγωγικής-Διδακτικής
  • Γατσωτή Παναγιώτη και Στουραΐτη Ηλία στο γνωστικό πεδίο της Ιστορίας
  • Θεριανό Κώστα στα γνωστικά πεδία της Κοινωνιολογίας και της Φιλοσοφίας
  • Σεράνη Παναγιώτη και Παπαμανώλη Ελευθερία στο γνωστικό πεδίο της Αρχαίας Ελληνικής Γλώσσας και Γραμματείας
  • Χριστόπουλο Δημήτρη στο γνωστικό πεδίο της Νεοελληνικής Γλώσσας και Λογοτεχνίας
15-01-2021 22:18:47
Δραστηριότητες
Συνδρομή για το 2021

Το είδος της συνδρομής έχει αλλάξει. Γι' αυτό και παρακαλούμε τους παλιούς μας συνδρομητές να συμπληρώσουν εκ νέου το έντυπο της αίτησης.

11-01-2021 10:50:22
Νέα

 Σελίδα 1 από 6: > >>

Ενημερωτικό δελτίο

Διεύθυνση:
Χαρ. Τρικούπη 31, 106 81 Αθήνα.
Τηλ:
2103636007
(μόνο απογεύματα, 17.00-20.00)