[18/4/2022]
Το νέο πρόγραμμα σπουδών της Ιστορίας στο Δημοτικό Σχολείο: επισημαίνοντας τις αντιφάσεις
Mαρία Βλαχάκη, εκπαιδευτικός, δρ. ιστορικής και μουσειακής εκπαίδευσης
Περίληψη
Η περιγραφόμενη ποιοτική έρευνα αποσκοπεί στην ανάδειξη των απόψεων εκπαιδευτικών για το νέο πρόγραμμα σπουδών της Ιστορίας στο δημοτικό σχολείο. Επισημαίνονται επιστημολογικά και μεθοδολογικά ζητήματα που αφορούν στο περιεχόμενο του νέου προγράμματος σπουδών και ειδικότερα στους σκοπούς, στις μεθόδους, στις εκπαιδευτικές δραστηριότητες, στα παιδαγωγικά μέσα και στον ρόλο των εκπαιδευτικών και των μαθητών.
Δεν επιτρέπεται η αναδημοσίευση, ολική, μερική ή περιληπτική αναπαραγωγή, η κατά παράφραση ή διασκευή των κειμένων που περιέχονται στο τεύχος με οποιονδήποτε τρόπο (ηλεκτρονικό, μηχανικό, φωτοτυπικό, ηχογράφησης ή άλλο), χωρίς προηγούμενη γραπτή άδεια του εκδότη.