Διερευνώντας τις επιπτώσεις των νομοθετικών κενών-ασαφειών στην εύρυθμη λειτουργία των σχολικών μονάδων
Μελπομένη Αρκουδέα
Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να εξετάσει, μέσω της ανασκόπησης της βιβλιογραφίας και της ισχύουσας εκπαιδευτικής νομοθεσίας, την υπάρχουσα κατάσταση αναφορικά με τον νομοθετικό πλουραλισμό και των νομοθετικών κενών, που προκαλούν σύγχυση, άγχος και πολλές φορές συγκρούσεις μεταξύ των εκπαιδευτικών στο εργασιακό περιβάλλον του σχολείου τους.
Οι επιμέρους στόχοι της ερευνητικής μελέτης είναι:
Η συγκέντρωση των στοιχείων που παρατίθενται και αναλύονται στις επόμενες ενότητες είναι προϊόν: πρώτον μελέτης της ελληνικής και ξένης βιβλιογραφίας, δεύτερον μελέτης της σχετικής εκπαιδευτικής νομοθεσίας, τρίτον συζητήσεων με διευθυντικά στελέχη σχολικών μονάδων της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης και τέταρτον από προσωπικές εκτιμήσεις που προέκυψαν από την εμπειρία μας στη συγκεκριμένη βαθμίδα εκπαίδευσης.
Δεν επιτρέπεται η αναδημοσίευση, ολική, μερική ή περιληπτική αναπαραγωγή, η κατά παράφραση ή διασκευή των κειμένων που περιέχονται στο τεύχος με οποιονδήποτε τρόπο (ηλεκτρονικό, μηχανικό, φωτοτυπικό, ηχογράφησης ή άλλο), χωρίς προηγούμενη γραπτή άδεια του εκδότη.