[05/07/2023]
Ο ρόλος της Διά Βίου Μάθησης στην επαγγελματική ανάπτυξη ενηλίκων: Μία μελέτη περίπτωσης με τη χρήση του αφηγηματικού εργαλείου «Η Επαγγελματική Μου Ιστορία»
Κατερίνα Αργυροπούλου, Αριστείδης Λορέντζος
Οι στρατηγικές χάραξης πολιτικών δια βίου μάθησης καθίστανται περισσότερο επίκαιρες από ποτέ καθώς φαίνεται να ενισχύουν τη διαμόρφωση της εκπαιδευτικής και επαγγελματικής ταυτότητας του ατόμου. Το παρόν άρθρο αποτελεί μία απόπειρα διερεύνησης της έννοιας «δια βίου μάθηση» επισημαίνοντας τα πολλαπλά οφέλη της σε ατομικό, κοινωνικό και οικονομικό επίπεδο. Στη συνέχεια, παρουσιάζεται μία μελέτη περίπτωσης, η οποία εμπλέκει το αφηγηματικό εργαλείο «Η Επαγγελματική Μου Ιστορία» με την ενίσχυση στρατηγικών δια βίου μάθησης σε νεαρό ενήλικα. Τέλος, γίνεται αναφορά στη συμβολή της προσωπικής αφήγησης, κατά τη συμβουλευτική διαδικασία, στην υιοθέτηση στρατηγικών δια βίου μάθησης, οι οποίες φαίνεται να συμβάλλουν στη διαμόρφωση ενός εκπαιδευτικού και επαγγελματικού οράματος.
Δεν επιτρέπεται η αναδημοσίευση, ολική, μερική ή περιληπτική αναπαραγωγή, η κατά παράφραση ή διασκευή των κειμένων που περιέχονται στο τεύχος με οποιονδήποτε τρόπο (ηλεκτρονικό, μηχανικό, φωτοτυπικό, ηχογράφησης ή άλλο), χωρίς προηγούμενη γραπτή άδεια του εκδότη.
Πληροφορίες για τη συνδρομή του 2023