[05/07/2023]
Ανάλυση του περιεχομένου της «Ψηφιακής Πυξίδας 2030» και σύνδεσή της με τις Ευρωπαϊκές Πρωτοβουλίες Ψηφιακής Εκπαίδευσης του 21ου αιώνα
Άννα-Ελένη Πολύδωρα
Το παρόν άρθρο πραγματεύεται την ανάλυση ως προς το περιεχόμενο του επίσημου κειμένου της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, το οποίο φέρει τον τίτλο: «Ψηφιακή Πυξίδα 2030». Δευτερευόντως, στο παρόν άρθρο διερευνάται η πιθανή σύνδεση του περιεχομένου του εν λόγω εγγράφου με την ψηφιακή εκπαίδευση του 21ου αιώνα. Η Ψηφιακή Πυξίδα 2030 είναι ένα κείμενο, το οποίο δημοσιεύτηκε από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή και περιλαμβάνει ένα σύνολο στόχων που είναι σημαντικό να τεθούν από τις κυβερνήσεις των κρατών μελών της Ευρωπαϊκής Ένωσης, έχοντας καθολική ισχύ. Η επίτευξη των συγκεκριμένων στόχων θα πρέπει να έχει ολοκληρωθεί έως το 2030. Οι στόχοι αφορούν τον ψηφιακό μετασχηματισμό των τομέων της ανθρώπινης δραστηριοποίησης. Το πιο ουσιαστικό βήμα για την προώθηση και την ενδυνάμωση της ψηφιοποίησης είναι η παροχή ευκαιριών πρόσβασης στις νέες τεχνολογίες και απόκτησης ψηφιακών δεξιοτήτων από όλους τους Ευρωπαίους πολίτες μέσω της εκπαίδευσης.
Λέξεις - κλειδιά: Ψηφιακή Πυξίδα, Εκπαίδευση, Ψηφιακές Δεξιότητες, Ανάλυση Περιεχομένου
Νέα Παιδεία, τεύχος 186 (περιεχόμενα)
Δεν επιτρέπεται η αναδημοσίευση, ολική, μερική ή περιληπτική αναπαραγωγή, η κατά παράφραση ή διασκευή των κειμένων που περιέχονται στο τεύχος με οποιονδήποτε τρόπο (ηλεκτρονικό, μηχανικό, φωτοτυπικό, ηχογράφησης ή άλλο), χωρίς προηγούμενη γραπτή άδεια του εκδότη.
Πληροφορίες για τη συνδρομή του 2023