Η Javascript πρέπει να είναι ενεργοποιημένη για να συνεχίσετε!
Συντάκτες
Β. Σακκά
Αρθρογραφία
Ανταπόκριση από ένα πολύ ενδιαφέρον συνέδριο εκπαιδευτικών-ιστορικών στη Γερμανία: Η διδασκαλία της μεταπολεμικής ιστορίας στην Ευρώπη, τα προβλήματα και η διαχείριση της τραυματικής μνήμης
Η Επιτροπή Εμπειρογνωμόνων του Νέου Προγράμματος Σπουδών Ιστορίας για την υποχρεωτική εκπαίδευση (Δημοτικό - Γυμνάσιο), με την παρέλευση ακριβώς ενός έτους από την κατάθεση της πρότασής της, αισθάνεται την ανάγκη να παρουσιάσει τη θέση της και το σκεπτικό δόμησης του Π.Σ.