Ονομάζομαι Δημήτριος Κάναρος και εργάζομαι ως εκπαιδευτικός στο Πρότυπο Λύκειο της Βαρβακείου Σχολής. Είμαι πτυχιούχος του ΤΕΦΑΑ Αθηνών και του τμήματος Διαχείρισης Ανθρωπίνων Πόρων & Διοίκησης του Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών. Μεταπτυχιακές σπουδές στην «Εκπαιδευτική Τεχνολογία & Ανάπτυξη Ανθρώπινων Πόρων», στη «Δημόσια Διοίκηση» και στην «Εκπαίδευση Ενηλίκων» και από το 2022 υποψήφιος διδάκτορας στο τμήμα Μαθηματικών & Πληροφορικής του Παιδαγωγικού Τμήματος. Κάτοχος πιστοποιητικού Παιδαγωγικής Επάρκειας (ΑΝΩΤΑΤΗ ΣΧΟΛΗ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ – ΑΣΠΑΙΤΕ).
Πιστοποιημένος επιμορφωτής Β1 & Β2 επιπέδου ΤΠΕ του Ινστιτούτου Τεχνολογίας Υπολογιστών & Εκδόσεων (Διόφαντος), στα Προγράμματα Σπουδών και στην Εισαγωγική Επιμόρφωση του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ), αλλά και στο Ινστιτούτο Επιμόρφωσης του Εθνικού Κέντρου Δημόσιας Διοίκησης & Αυτοδιοίκησης.
Πρόσφατες επιστημονικές δημοσιεύσεις σε περιοδικά με σύστημα κριτών:
«Adolescents' Sport Participation and Socioemotional Learning». Dimitrios Kanaros, Polychronis Bourdaniotis. Στο Περιοδικό Futurity Education, Ιούλιος 2025.
«Μαθαίνω για τη διατροφή μέσω e-εφαρμογών διατροφής». Δημήτριος Κάναρος, Πολυχρόνης Μπουρδανιώτης. Στο Περιοδικό Νέος Παιδαγωγός, Ιανουάριος 2023, Τεύχος 34ο , σελ. 543-549.
«Effects of a Project Based on Mobile Applications, Exergames and a Web 2.0 Social Learning Platform on Students’ Physical Activity and Nutritional Criteria in the Era of COVID 19». Marina Papastergiou, Dimitrios Kanaros, Aspasia Papamihou, Nikolaos Vernadakis. Στο Περιοδικό Educational Media International, Νοέμβριος 2021.