ShareThis
Η Javascript πρέπει να είναι ενεργοποιημένη για να συνεχίσετε!

Άρθρα

Η λογοτεχνία ως αντικείμενο διδασκαλίας στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση - Δυνατότητες της μεθόδου project στο μάθημα της Λογοτεχνίας

[18/4/2022]

Η λογοτεχνία ως αντικείμενο διδασκαλίας στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση - Δυνατότητες της μεθόδου project στο μάθημα της Λογοτεχνίας

Παρασκευή Συρίγα, Φιλόλογος, κάτοχος ΜΔΕ Ιστορίας Ιονίου Πανεπιστημίου

Περίληψη

Το παρόν άρθρο παρουσιάζει τις δυνατότητες της μεθόδου project στο μάθημα της Λογοτεχνίας. Σε αυτό το πλαίσιο εκπονήθηκε σχέδιο εργασίας με στόχο την παρότρυνση των μαθητών και των μαθητριών στη φιλαναγνωσία και τη δημιουργία κριτικών αναγνωστών και αναγνωστριών. Επιλέγονται διαφορετικοί τύποι λογοτεχνικών βιβλίων και εφαρμόζονται διδακτικές πρακτικές, όπως η εργασία σε ομάδες, η διαφοροποιημένη ανάθεση εργασιών, η διαθεματική διδασκαλία, η διεπιστημονική συνεργασία καθηγητών και η συνεργασία έξω από τη σχολική τάξη. Απώτερος στόχος να γίνει το μάθημα της λογοτεχνίας περισσότερο ελκυστικό, ενδιαφέρον και αποτελεσματικό.

 

Δεν επιτρέπεται η αναδημοσίευση, ολική, μερική ή περιληπτική αναπαραγωγή, η κατά παράφραση ή διασκευή των κειμένων που περιέχονται στο τεύχος με οποιονδήποτε τρόπο (ηλεκτρονικό, μηχανικό, φωτοτυπικό, ηχογράφησης ή άλλο), χωρίς προηγούμενη γραπτή άδεια του εκδότη.


Συντάκτες

Ενημερωτικό δελτίο