Η Λογοτεχνία ως μάθημα στο Λύκειο. Αυτονομία ή Συνεξέταση; Η αξιολόγηση του λογοτεχνικού κειμένου
Δημήτρης Χριστόπουλος, φιλόλογος-συγγραφέας, κάτοχος Med Δημιουργικής Γραφής, υποψήφιος διδάκτορας Νεοελληνικής Φιλολογίας
ΠΕΡΙΛΗΨΗ
Με αφορμή τη διδακτική και εξεταστική εμπειρία των τελευταίων ετών, θα διερευνηθεί η δυναμική σχέση μεταξύ γλώσσας και λογοτεχνίας, οι στρεβλώσεις και οι προοπτικές διδασκαλίας-αξιολόγησης των δύο μαθημάτων. Η πραγματικότητα της συνεξέτασής τους σε όλη τη δευτεροβάθμια εκπαίδευση και όχι μόνο στο πλαίσιο του πανελλαδικού διαγωνισμού αλλά και η θεσμοθέτηση της Διαβαθμισμένης Τράπεζας Θεμάτων δημιουργούν μια νέα συνθήκη που εγείρει ενστάσεις και προβληματισμό, εάν και κατά πόσο οι προσδοκίες που δημιουργεί το νέο Π.Σ. μπορούν να υλοποιηθούν στο πλαίσιο του υπάρχοντος συγκειμένου.
Δεν επιτρέπεται η αναδημοσίευση, ολική, μερική ή περιληπτική αναπαραγωγή, η κατά παράφραση ή διασκευή των κειμένων που περιέχονται στο τεύχος με οποιονδήποτε τρόπο (ηλεκτρονικό, μηχανικό, φωτοτυπικό, ηχογράφησης ή άλλο), χωρίς προηγούμενη γραπτή άδεια του εκδότη.