[4/5/2024]
Οι αφηγήσεις ιστοριών ζωής ως εργαλείο παρέμβασης για τον σχεδιασμό και τη διερεύνηση της σταδιοδρομίας: θετικές προοπτικές στον επαγγελματικό προσανατολισμό των εφήβων
Κατερίνα Αργυροπούλου, Αναπληρώτρια Καθηγήτρια ΠαιΤΔΕ, Ε.Κ.Π.Α.
Μαριάννα Κοκκινάκη, Επιστημονική Συνεργάτης στο Ε.Κ.Π.Α., London School of Economics, BA., University of New York, MA.
Απόσπασμα
"...η κύρια πρόκληση που αναδύεται στον επαγγελματικό προσανατολισμό είναι πλέον η παροχή βοήθειας στα άτομα, ώστε να καθορίσουν ποια είναι και τι θέλουν να γίνουν στην ανάπτυξη της σταδιοδρομίας τους και της ζωής τους ευρύτερα (Savickas, 2013). Αυτή η αλλαγή στην προσέγγιση του επαγγελματικού προσανατολισμού επικεντρώνεται στην ενεργητική εμπλοκή του ατόμου στην κατασκευή της ταυτότητάς του και απεικονίζει το πώς το ίδιο αντιλαμβάνεται τον κόσμο, το πώς βλέπει το μέλλον του και το πώς ερμηνεύει τις αλλαγές που συμβαίνουν γύρω του, ιδιαίτερα σε μια εποχή συνεχών μεταβολών όπως είναι η παρούσα (Κασσωτάκης, 2014)."
Νέα Παιδεία (2024), τ. 189-190
Δείτε πληροφορίες για τη συνδρομή του 2024 στη σχετική ιστοσελίδα.
Δεν επιτρέπεται η αναδημοσίευση, ολική, μερική ή περιληπτική αναπαραγωγή, η κατά παράφραση ή διασκευή των κειμένων που περιέχονται στο τεύχος με οποιονδήποτε τρόπο (ηλεκτρονικό, μηχανικό, φωτοτυπικό, ηχογράφησης ή άλλο), χωρίς προηγούμενη γραπτή άδεια του εκδότη.