ShareThis
Η Javascript πρέπει να είναι ενεργοποιημένη για να συνεχίσετε!

Άρθρα

Περιεχόμενα τευχών 189-190 (διπλό τεύχος)
pic

[1/5/2024]

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ | Ιανουάριος-Ιούνιος 2024

ΚΥΡΙΟ ΑΡΘΡΟ: Υποκρισία και οδυρμοί για τη σχολική βία

ΣΧΟΛΙΑ

Ελευθερία Παπαμανώλη, Σχολείο που συναισθάνεται ή σχολείο που τιμωρεί;

Γεώργιος Βοζαΐτης, Με αφορμή την αποτίμηση μιας συναυλίας ή ένα διαφορετικό μάθημα

ΑΠΟΨΕΙΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΩΝ

Μαρία Τσούρτη, Ηρακλής Ζωγράφος, Αντιλογίες – Αλήθειες – Αναπόδραστα

ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΑ ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ

Κατερίνα Αργυροπούλου, Μαριάννα Κοκκινάκη, Οι αφηγήσεις ιστοριών ζωής ως εργαλείο παρέμβασης για τον σχεδιασμό και τη διερεύνηση της σταδιοδρομίας: θετικές προοπτικές στον επαγγελματικό προσανατολισμό των εφήβων (απόσπασμα)

Κωνσταντίνος Σιπητάνος, Οι μαθητές ως συν-ερευνητές σε ένα πρόγραμμα κριτικής γλωσσικής εκπαίδευσης (περίληψη)

Κωνσταντίνα Σταματοπούλου, Αντιγόνη-Άλμπα Παπακωνσταντίνου: Αναγνωστικές προτιμήσεις των μαθητών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και παράγοντες επιρροής τους (περίληψη)

Στέλα Μαρκαντώνη, Χρήστος Παρθένης, Η κατασκευή της διαφορετικότητας στις σχέσεις Ρομά και μη Ρομά μαθητών και νόρμες αναγνώρισης (περίληψη)

Χαράλαμπος Κουργιαντάκης, Η εναλλακτική αξιολόγηση των μαθητών στα τρέχοντα Προγράμματα Σπουδών της β’ βάθμιας εκπαίδευσης (περίληψη)

Παναγιώτα Ι. Ρούνη, Η διοίκηση της ελληνικής εκπαίδευσης στο πλαίσιο της σύγχρονης μετα-γραφειοκρατικής οργάνωσης (περίληψη)

Γεώργιος Βοζαΐτης, Απόψεις υποψηφίων εκπαιδευτικών για τον θεσμό του Παιδαγωγικού Συμβούλου-Μέντορα στις σχολικές μονάδεςΙ (περίληψη)

Μιχάλης Φύλλας, Η στάση των αναγνωστών του περιοδικού Δαυλός απέναντι στο μάθημα των Θρησκευτικών. Ιδεολογικές και κοινωνικές αναγνώσεις (περίληψη)

 ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ (Φιλοσοφία, Γλώσσα, Λογοτεχνία, Ιστορία)

Λάμπρος Πόλκας, Από το σπήλαιο του Πλάτωνα στη "Σπηλιά" του Ζοζέ Σαραμάγκου (περίληψη)

Έφη Χ. Πέτκου, Ο σχεδιασμός διδακτικών ενοτήτων στο μάθημα της Λογοτεχνίας και η αναζήτηση κειμένωνΙ (περίληψη)

Βαρβάρα Σπίνουλα, Το συναξάρι του τιμημένου γαϊδάρου: Μια ελεύθερη απόδοση του έργου της βυζαντινής μας παράδοσης ως πρόταση ανάγνωσης και διδασκαλίας στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση (περίληψη)

Φωτεινή Καλογερογιάννη, Διδακτική πρόταση: Τα ταξίδια, οι πολιτισμοί και οι ανθρώπινοι χαρακτήρες στην ποίηση του Ν. Καββαδία. Παρουσίαση και αποτελέσματα εφαρμογής (περίληψη)

Παναγιώτης Μητρούλιας, Ο δοκιμιακός λόγος στη σχολική τάξη: Ένα διδακτικό παράδειγμα (περίληψη)

Παναγιώτης Τσακρής, Σύνθεση «πηγής»-ιστορικής αφήγησης στη Γ’ Λυκείου: πλήρης αποτυχία (περίληψη)

Δημήτρης Α. Σταυρούσης, Γενική θεώρηση του κεφαλαίου της Αισθητικής στη Φιλοσοφία της Β’ Λυκείου: Διδακτική πρόταση (περίληψη)

ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΚΗ ΝΕΑ ΠΑΙΔΕΙΑ – ΝΕΕΣ ΑΝΑΓΝΩΣΕΙΣ

Άρτεμις Πανηγυράκη, Ξαναδιαβάζοντας Παπαδιαμάντη (απόσπασμα)

BIBΛΙΟΣΥΣΤΑΣΕΙΣ ΒΙΒΛΙΟΚΡΙΤΙΚH

Μελέτες για την έννοια «αγιότητα» στην Ορθοδοξία (απόσπασμα)

Γράφει ο Μύρων Ζαχαράκης

Δείτε πληροφορίες για τη συνδρομή του 2024 στη σχετική ιστοσελίδα.

Δεν επιτρέπεται η αναδημοσίευση, ολική, μερική ή περιληπτική αναπαραγωγή, η κατά παράφραση ή διασκευή των κειμένων που περιέχονται στο τεύχος με οποιονδήποτε τρόπο (ηλεκτρονικό, μηχανικό, φωτοτυπικό, ηχογράφησης ή άλλο), χωρίς προηγούμενη γραπτή άδεια του εκδότη.


Συντάκτες

Ενημερωτικό δελτίο