ShareThis
Η Javascript πρέπει να είναι ενεργοποιημένη για να συνεχίσετε!

Άρθρα

Περιεχόμενα τευχών 191 και 192 (διπλό τεύχος)
pic

[10/12/2024]

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Ιούλιος - Δεκέμβριος 2024

ΚΥΡΙΟ ΑΡΘΡΟ

ΣΧΟΛΙΑ

ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΑ ΖΗΤΗΜΑΤΑ  ΚΑΙ  ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ

Αικατερίνη Λαμπροπoύλου, Γονική αγνόηση υπέρ του κινητού, γονικότητα και διαστάσεις λειτουργίας της οικογένειας (περίληψη)

Καλλιόπη Γιαλεσάκη, Φωτεινή Καλογερογιάννη, Χρήστος Παρθένης, Η επάρκεια του/της εργασιακού/-ής συμβούλου σε πολυπολιτισμικά περιβάλλοντα: μια ποσοτική προσέγγιση

Θεόδωρος Βαβίτσας, Συγκριτική θεώρηση των Προγραμμάτων Σπουδών (2003-2023) της Κοινωνικής και Πολιτικής Αγωγής του Δημοτικού Σχολείου (περίληψη)

Μαρία Βλαχάκη, Γεωργία Χριστακοπούλου, Η προσέγγιση συγκρουσιακών ζητημάτων στην Ιστορία: απόψεις εκπαιδευτικών και μαθητών για τη σχολική γιορτή του Πολυτεχνείου σήμερα (περίληψη)

Βαρβάρα Πολέμη, Μαρία Τραχανά, Εμμανουήλ Σμυρνάκης, Ασημίνα Γαλλή - Τσινοπούλου, Η επίδραση της Νεανικής Ιδιοπαθούς Αρθρίτιδας στη σχολική και κοινωνική ζωή των εφήβων (περίληψη)

Άννα Ελένη Πολύδωρα, Κίνητρα μάθησης και απασχόλησης: Ορισμοί, θεωρητικές προσεγγίσεις και κωδικοποίηση (περίληψη)

ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ (Γλώσσα, Λογοτεχνία, Θέατρο)

Βασιλεία Μπουρμπάκη, Μαρία Μιχάλη, Αναπαραστάσεις των Ρομά σε ανέκδοτα. Μια κριτική ανάλυση στο πλαίσιο του κριτικού γραμματισμού

Κωνσταντίνος Β. Γεωργόπουλος, Τα συντάγματα θα/να/ας + (μη) συνοπτικός παρελθοντικός ρηματικός τύπος: περιγραφική προσέγγιση και γλωσσική διδασκαλία

Φωτεινή Κατσίβα, Η συνομιλία Ν. Γκάτσου και Σ. Τσώτου στο πλαίσιο του ερμηνευτικού διαλόγου: μια ποιοτική έρευνα για τη διδασκαλία της λογοτεχνίας στη Β’ ΓΕΛ

Στυλιανή Βογιατζή, Αφηγηματολογικές παρατηρήσεις στην «Ηλέκτρα» του Σοφοκλή

ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΚΗ ΝΕΑ ΠΑΙΔΕΙΑ - ΝΕΕΣ ΑΝΑΓΝΩΣΕΙΣ

The Gospel at Colonus: δώσ’ μου έναν τόπο να ξεκουραστώ

Νατάσα Μερκούρη, φιλόλογος

BIBΛΙΟΣΥΣΤΑΣΕΙΣ - ΒΙΒΛΙΟΚΡΙΤΙΚH

Παναγιώτης Χατζημωυσιάδης (2024), Νώε, Αθήνα: Εκδόσεις Κίχλη.

Γράφει η Ελευθερία Παπαμανώλη

Βλαδίμηρος Μαγιακόφσκι (2022). Στα παιδιά. Μετάφραση-απόδοση-σημειώσεις: Κωνσταντίνα Λύγκουρη, Νίκος Γαλάνης. Αθήνα: Ενάντια.

Γράφει η  Ευσταθία Δήμου

Ο Max Lüthi και τα διαχρονικά χαρακτηριστικά του λαϊκού παραμυθιού

Γράφει ο Μύρων Ζαχαράκης

Γεώργιος Σπ. Νάσαινας (2010). Η επιμόρφωση των εκπαιδευτικών στο πλαίσιο της διά βίου εκπαίδευσης. Αθήνα: εκδόσεις Μπατσιούλας.

Γράφει ο Παναγιώτης Ι. Ηλιόπουλος

Δείτε πληροφορίες για τη συνδρομή του 2024 στη σχετική ιστοσελίδα.

Δεν επιτρέπεται η αναδημοσίευση, ολική, μερική ή περιληπτική αναπαραγωγή, η κατά παράφραση ή διασκευή των κειμένων που περιέχονται στο τεύχος με οποιονδήποτε τρόπο (ηλεκτρονικό, μηχανικό, φωτοτυπικό, ηχογράφησης ή άλλο), χωρίς προηγούμενη γραπτή άδεια του εκδότη.


Συντάκτες

Ενημερωτικό δελτίο