[10/12/2024]
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ
Ιούλιος - Δεκέμβριος 2024
ΚΥΡΙΟ ΑΡΘΡΟ: Βήμα ταχύ για τη συρρίκνωση των Πανελλήνιων Εξετάσεων και της δημόσιας εκπαίδευσης;
ΣΧΟΛΙΑ
Ελευθερία Παπαμανώλη, Ποιος ασχολείται με τα Αρχαία Ελληνικά σήμερα;
Ελευθερία Παπαμανώλη, Αντιφάσεις: καλλιέργεια της φιλαναγνωσίας μέσω του λογοτεχνικού κανόνα
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΑ ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ
Αικατερίνη Λαμπροπoύλου, Γονική αγνόηση υπέρ του κινητού, γονικότητα και διαστάσεις λειτουργίας της οικογένειας (περίληψη)
Καλλιόπη Γιαλεσάκη, Φωτεινή Καλογερογιάννη, Χρήστος Παρθένης, Η επάρκεια του/της εργασιακού/-ής συμβούλου σε πολυπολιτισμικά περιβάλλοντα: μια ποσοτική προσέγγιση (περίληψη)
Θεόδωρος Βαβίτσας, Συγκριτική θεώρηση των Προγραμμάτων Σπουδών (2003-2023) της Κοινωνικής και Πολιτικής Αγωγής του Δημοτικού Σχολείου (περίληψη)
Μαρία Βλαχάκη, Γεωργία Χριστακοπούλου, Η προσέγγιση συγκρουσιακών ζητημάτων στην Ιστορία: απόψεις εκπαιδευτικών και μαθητών για τη σχολική γιορτή του Πολυτεχνείου σήμερα (περίληψη)
Βαρβάρα Πολέμη, Μαρία Τραχανά, Εμμανουήλ Σμυρνάκης, Ασημίνα Γαλλή - Τσινοπούλου, Η επίδραση της Νεανικής Ιδιοπαθούς Αρθρίτιδας στη σχολική και κοινωνική ζωή των εφήβων (περίληψη)
Άννα Ελένη Πολύδωρα, Κίνητρα μάθησης και απασχόλησης: Ορισμοί, θεωρητικές προσεγγίσεις και κωδικοποίηση (περίληψη)
Αναστασία Γραμμένου, Η απόκτηση κοινωνικών δεξιοτήτων στους μαθητές με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες (περίληψη)
ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ (Γλώσσα, Λογοτεχνία, Θέατρο)
Κυριακή Φαρδή, Η έννοια της ιστορικής σκέψης στο πρόσφατο ελληνικό Πρόγραμμα Σπουδών Ιστορίας (ΠΣΙ) για το δημοτικό σχολείο (περίληψη)
Ιωάννα Χρυσοβιτσιώτη, Το τραύμα του 1974 μέσα από την Τουρκοκυπριακή Ποίηση: Η σειρά του Άλλου να μιλήσει (περίληψη)
Βασιλεία Μπουρμπάκη, Μαρία Μιχάλη, Αναπαραστάσεις των Ρομά σε ανέκδοτα. Μια κριτική ανάλυση στο πλαίσιο του κριτικού γραμματισμού (περίληψη)
Κωνσταντίνος Β. Γεωργόπουλος, Τα συντάγματα θα/να/ας + (μη) συνοπτικός παρελθοντικός ρηματικός τύπος: περιγραφική προσέγγιση και γλωσσική διδασκαλία (περίληψη)
Φωτεινή Κατσίβα, Η συνομιλία Ν. Γκάτσου και Σ. Τσώτου στο πλαίσιο του ερμηνευτικού διαλόγου: μια ποιοτική έρευνα για τη διδασκαλία της λογοτεχνίας στη Β’ ΓΕΛ (περίληψη)
Στυλιανή Βογιατζή, Αφηγηματολογικές παρατηρήσεις στην «Ηλέκτρα» του Σοφοκλή (περίληψη)
ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΚΗ ΝΕΑ ΠΑΙΔΕΙΑ - ΝΕΕΣ ΑΝΑΓΝΩΣΕΙΣ
The Gospel at Colonus: δώσ’ μου έναν τόπο να ξεκουραστώ
Νατάσα Μερκούρη, φιλόλογος
BIBΛΙΟΣΥΣΤΑΣΕΙΣ - ΒΙΒΛΙΟΚΡΙΤΙΚH
Παναγιώτης Χατζημωυσιάδης (2024), Νώε, Αθήνα: Εκδόσεις Κίχλη.
Γράφει η Ελευθερία Παπαμανώλη (απόσπασμα)
Βλαδίμηρος Μαγιακόφσκι (2022). Στα παιδιά. Μετάφραση-απόδοση-σημειώσεις: Κωνσταντίνα Λύγκουρη, Νίκος Γαλάνης. Αθήνα: Ενάντια.
Γράφει η Ευσταθία Δήμου (απόσπασμα)
Ο Max Lüthi και τα διαχρονικά χαρακτηριστικά του λαϊκού παραμυθιού
Γράφει ο Μύρων Ζαχαράκης (απόσπασμα)
Γεώργιος Σπ. Νάσαινας (2010). Η επιμόρφωση των εκπαιδευτικών στο πλαίσιο της διά βίου εκπαίδευσης. Αθήνα: εκδόσεις Μπατσιούλας.
Γράφει ο Παναγιώτης Ι. Ηλιόπουλος (απόσπασμα)
Δείτε πληροφορίες για τη συνδρομή του 2024 στη σχετική ιστοσελίδα.
Δεν επιτρέπεται η αναδημοσίευση, ολική, μερική ή περιληπτική αναπαραγωγή, η κατά παράφραση ή διασκευή των κειμένων που περιέχονται στο τεύχος με οποιονδήποτε τρόπο (ηλεκτρονικό, μηχανικό, φωτοτυπικό, ηχογράφησης ή άλλο), χωρίς προηγούμενη γραπτή άδεια του εκδότη.