ShareThis
Η Javascript πρέπει να είναι ενεργοποιημένη για να συνεχίσετε!

Άρθρα

Κίνητρα μάθησης και απασχόλησης: Ορισμοί, θεωρητικές προσεγγίσεις και κωδικοποίηση
pic

[10/12/2024]

Κίνητρα Μάθησης και Απασχόλησης: Ορισμοί, θεωρητικές προσεγγίσεις και κωδικοποίηση

Άννα Ελένη Πολύδωρα, Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Μακεδονίας, φιλόλογος-συγγραφέας

Περίληψη

Η παρούσα μελέτη συνιστά μια βιβλιογραφική ανασκόπηση των κινήτρων.  Η παρουσίαση των κινήτρων θα γίνει σε χρονολογική σειρά. Τα κίνητρα θα διαχωριστούν σε κίνητρα μάθησης και απασχόλησης και θα παρουσιαστούν ενδελεχώς. Έπειτα, θα παρουσιαστούν οι θεωρητικές προσεγγίσεις, οι οποίες έχουν διατυπωθεί για τα κίνητρα. Στο τέλος της εργασίας θα γίνει αναφορά στα κίνητρα συμμετοχής των νέων σε προγράμματα επαγγελματικής εκπαίδευσης και κατάρτισης, αλλά και στην αγορά εργασίας. Οι ορισμοί και οι θεωρητικές προσεγγίσεις των κινήτρων έχουν υποστεί ποικίλες τροποποιήσεις. Ο σύγχρονος άνθρωπος είναι ανάγκη να αναπτύξει κίνητρα μάθησης και συμμετοχής στην αγορά εργασίας, προκειμένου να εξελιχτεί επαγγελματικά και προσωπικά. Ο ρυθμός διάδοσης των νέων τεχνολογιών, οι κοινωνικές και πολιτικές μεταβολές έχουν επηρεάσει τον τρόπο που ο σύγχρονος άνθρωπος αλληλεπιδρά, ζει και επικοινωνεί, γι’ αυτό είναι σημαντικό να δραστηριοποιείται, να επιμορφώνεται και να καταρτίζεται διά βίου. 

Λέξεις  κλειδιά: Κίνητρα, Μάθηση, Απασχόληση, Νεολαία

Τεύχος 191-192

Δείτε πληροφορίες για τη συνδρομή του 2024 στη σχετική ιστοσελίδα.

Δεν επιτρέπεται η αναδημοσίευση, ολική, μερική ή περιληπτική αναπαραγωγή, η κατά παράφραση ή διασκευή των κειμένων που περιέχονται στο τεύχος με οποιονδήποτε τρόπο (ηλεκτρονικό, μηχανικό, φωτοτυπικό, ηχογράφησης ή άλλο), χωρίς προηγούμενη γραπτή άδεια του εκδότη.


Συντάκτες

Ενημερωτικό δελτίο