ShareThis
Η Javascript πρέπει να είναι ενεργοποιημένη για να συνεχίσετε!

Άρθρα

 Σελίδα 1 από 41: > >>

Απαγόρευση κινητών σ' ένα «ακίνητο» σχολείο;

"Αυτά ακριβώς που λείπουν από το σημερινό σχολείο προσφέρει ο ψηφιακός κόσμος στους σημερινούς εφήβους μέσω και των κινητών τηλεφώνων. Διαδραστικότητα, άμεση επικοινωνία, εύκολη πρόσβαση στην πληροφορία, δυνατότητα έκφρασης της δημιουργικότητας, συνεργασία και λειτουργία ψηφιακών κοινοτήτων κ.λπ."

 

Μόνο σε ψηφιακή μορφήΕκτός θεματικής κατηγορίας
Ψηφιακό αποθετήριο γραπτών

"Γι’ αυτό προτείνεται να δημιουργηθεί ένα ψηφιακό αποθετήριο στο οποίο θα κατατίθενται – διασώζονται γραπτά μαθητών (ανώνυμα, πληκτρολογημένα, χωρίς σημεία βαθμολόγησης ή στοιχεία βαθμολογητών), κατάλληλα για παιδαγωγική, επιμορφωτική και διαχρονική ερευνητική αξιοποίηση και με κριτήρια που ενδεχομένως να εμπλουτίζονται ή να διαφοροποιούνται κάθε χρονιά."

Μόνο σε ψηφιακή μορφήΕκτός θεματικής κατηγορίας
Υποκρισία και οδυρμοί για τα δικά μας παιδιά, θύματα και θύτες της σχολικής βίας

"Η πρώτη και βασικότερη συνδέεται με την κατανόηση και την ερμηνεία της ταυτότητας και των ενδιαφερόντων των σημερινών εφήβων. Είναι μια γενιά πολύ διαφορετική σε νοοτροπία και συμπεριφορά."

Αντιλογίες-Αλήθειες-Αναπόδραστα

"Τίποτε άλλο δεν έχει αλλάξει αυτά τα χρόνια παρά μόνο ό,τι απαιτεί όχι δαπάνη σε χρήμα αλλά δαπάνη σε χρόνο. Νέα προγράμματα σπουδών, μεγαλεπήβολοι διδακτικοί στόχοι, αξιολογήσεις εκπαιδευτικών που έχουν προσληφθεί με αξιολογικά κριτήρια και διαθέτουν αυξημένα προσόντα, γραφειοκρατία κι επιμονή στο γράμμα του νόμου κι όχι στην ουσία του."

Ιδιωτικά πανεπιστήμια: το χρονικό και οι κίνδυνοι μιας προαναγγελθείσας εξέλιξης

"[...] Πού θα απασχοληθούν χιλιάδες πτυχιούχοι των πανεπιστημίων με πολύ αυξημένα προσόντα, με ειδικές μεταπτυχιακές και διδακτορικές σπουδές, τη στιγμή που τόσο η έρευνα όσο και οι αντίστοιχοι τομείς της οικονομίας δεν μπορούν να τους αξιοποιήσουν; [...] Πώς να λειτουργήσουν ποιοτικά και «ανταγωνιστικά» δημόσια (ή και ιδιωτικά πανεπιστήμια,) όταν το επίπεδο των αποφοίτων της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης συνεχώς υποβαθμίζεται και δεν υπάρχει σοβαρός μεταρρυθμιστικός σχεδιασμός για τη βελτίωση της δομής, της λειτουργίας και του τρόπου διδασκαλίας και μάθησης στις δύο πρώτες βαθμίδες της εκπαίδευσης;"

Εκπαιδευτική πολιτική και αλλαγή του σχολείου

"Όμως τι θα σήμαινε σήμερα η θεωρητική σύλληψη και η πρακτική εφαρμογή μιας εκπαιδευτικής πολιτικής, η οποία θα συνδέσει την αλλαγή της καθημερινότητας του σχολείου με ουσιαστικές δομικές αλλαγές στον προσανατολισμό του, ώστε να συμβαδίζει δημιουργικά με ένα τοπικό, εθνικό και παγκόσμιο περιβάλλον εντελώς διαφορετικό από ό,τι στο παρελθόν;"

Γράφει ο Κώστας Αγγελάκος


 Σελίδα 1 από 41: > >>

Ενημερωτικό δελτίο