ShareThis
Η Javascript πρέπει να είναι ενεργοποιημένη για να συνεχίσετε!

Συντάκτες

Θοδωρής Βαβίτσας

Ο Θοδωρής Βαβίτσας σπούδασε Παιδαγωγική στο Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων και αποφοίτησε από το Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών «Επιστήμες της Αγωγής» του ίδιου Τμήματος. Αναγορεύτηκε Διδάκτωρ του Τμήματος Επιστημών της Εκπαίδευσης και Κοινωνικής Εργασίας (πρώην Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης) του Πανεπιστημίου Πατρών. Έχει εκπονήσει μεταδιδακτορική έρευνα υπό την αιγίδα του Εργαστηρίου Κοινωνικών Επιστημών και Εκπαίδευσης του Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων. Έχει διδάξει ως συμβασιούχος διδάσκων στο Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων, στο Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας, στο Εθνικό & Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών και στην ΑΣΠΑΙΤΕ Βόλου. Στα ερευνητικά του ενδιαφέροντα περιλαμβάνονται οι εφαρμογές της παιδαγωγικής θεωρίας στην εκπαιδευτική πρακτική, η κριτική και διαπολιτισμική εκπαίδευση, η έρευνα των σχολικών εγχειριδίων και των προγραμμάτων σπουδών, καθώς και η κοινωνική και πολιτική εκπαίδευση. Έχει δημοσιεύσει άρθρα σε διεθνή και ελληνικά επιστημονικά περιοδικά, κεφάλαια σε συλλογικούς τόμους, ενώ έχει συμμετάσχει ως εισηγητής σε διεθνή συνέδρια.


Αρθρογραφία

Από τη σημασία της λέξης στην ερμηνεία του κόσμου: εκπαιδευτικές προεκτάσεις με βάση τις θεωρίες των Lev Vygotsky και Paulo Freire

Σημαντική πτυχή του έργου τους αποτελεί η γλώσσα, καθώς ο Vygotsky έχει ασχοληθεί, στο σημαντικότερο έργο του, με τη σχέση σκέψης και γλώσσας, ενώ ο Freire επιχείρησε να διερευνήσει πώς μέσα από την ανάγνωση της λέξης «μαθαίνουμε» και μπορούμε να μετασχηματίσουμε τον κόσμο. 

Συγκριτική θεώρηση των Προγραμμάτων Σπουδών (2003-2023) της Κοινωνικής και Πολιτικής Αγωγής του Δημοτικού Σχολείου

"ιο συγκεκριμένα, αξιοποιώντας ως μεθοδολογικό εργαλείο την Ανάλυση Περιεχομένου, διερευνήθηκε η δομή των Προγραμμάτων Σπουδών ως προς τέσσερις (4) θεματικές κατηγορίες: ως προς τον Σκοπό, τα Θεματικά πεδία/’Αξονες, τη Διδακτική πλαισίωση/Μεθοδολογία και την Αξιολόγηση."


Επιστροφή

Ενημερωτικό δελτίο