ShareThis
Η Javascript πρέπει να είναι ενεργοποιημένη για να συνεχίσετε!

Συντάκτες

Ελένη Μουσένα

Η Ελένη Μουσένα είναι μόνιμη Επίκουρη Καθηγήτρια στο Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, με γνωστικό αντικείμενο Πολιτότητα και Εκπαίδευση. Τα ερευνητικά της ενδιαφέροντα εστιάζονται στην εκπαίδευση για την ιδιότητα του πολίτη, την παιδαγωγική επικοινωνία και την ανάλυση λόγου σε εκπαιδευτικό πλαίσιο. Έχει διατελέσει εθνική εμπειρογνώμων στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή για ζητήματα ποιότητας στην εκπαίδευση (2012-2015), καθώς και Σχολική Σύμβουλος Προσχολικής Αγωγής (2007-2017). Είναι ενεργό μέλος της John Dewey Society, της Παιδαγωγικής Εταιρείας Ελλάδος και άλλων επιστημονικών οργανώσεων στην Ελλάδα και το εξωτερικό. Έχει δημοσιεύσει έργα της σε επιστημονικά περιοδικά και βιβλία. Πρόσφατες δημοσιεύσεις: Mousena, E., Sidiropoulou T. & Sidiropoulou M. (2022). Curriculum for Citizenship and Sustainability, in: Şenol, H. (Ed.) Pedagogy - Challenges, Recent Advances, New Perspectives, and Applications. Intech Open. ISBN 978-1-80355-088-6. https://www.intechopen.com/online-first/81312 DOI: 10.5772/intechopen.103981. Mousena, E. (2021). Pluribus vs Unum as Values in Citizenship Education. In Ruby M., Angelo-Rocha, M., Hickey, M., and Agosto, V. Charlotte (Eds) Making A Spectacle: Examining Curriculum/Pedagogy as Recovery from Political Trauma (pp. 49-64). NC: IAP– Information Age Publishing. Mousena, E., & Raptis, N. (2021). Beyond Teaching: School Climate and Communication in the Educational Context. Journal of Higher Education Theory and Practice, 21(2), 98-110. https://doi.org/10.33423/jhetp.v21i2.4122. Μουσένα Ε. (2020). Επικοινωνία και Προφορικότητα στην Εκπαίδευση: Προγράμματα και Παιδαγωγικές Πρακτικές. Gutenberg. Αθήνα.


Αρθρογραφία


Επιστροφή

Ενημερωτικό δελτίο