Η Javascript πρέπει να είναι ενεργοποιημένη για να συνεχίσετε!

Άρθρα

Περιεχόμενα τεύχους 183
pic

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ ΤΕΥΧΟΥΣ 183

Ιούλιος-Αύγουστος -Σεπτέμβριος 2022

ΚΥΡΙΟ ΑΡΘΡΟ: Η συγγραφή νέων σχολικών βιβλίων: ερωτήματα και προβληματισμοί

ΣΧΟΛΙΑ

Ελευθερία Παπαμανώλη, Τα αρχαία εξακολουθούν να «τρεκλίζουν»

ΑΦΙΕΡΩΜΑ: ΜΟΥΣΕΙΑ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ (επιμέλεια Δ. Καλεσοπούλου)

Δέσποινα Καλεσοπούλου, Μουσεία και εκπαίδευση: νέοι ρόλοι και προκλήσεις σε έναν κόσμο που αλλάζει (απόσπασμα)

Χρυσή Βομβογιάννη, Εφαρμογές της θετικής ψυχολογίας στη μουσειακή εκπαίδευση (περίληψη)

Δέσποινα Καλεσοπούλου, Ελένη Μουσένα, Εκπαιδευτικά προγράμματα στα ελληνικά αρχαιολογικά μουσεία και σύγχρονες προκλήσεις ως προς την Εκπαίδευση στην Πολιτότητα (περίληψη)

Γεωργία Κουσερή, Πολιτιστικές διαδρομές, κριτικές αναγνώσεις (περίληψη)

Σοφία Τρούλη, Διδάσκοντας Νέα Ελληνικά στο μουσείο και με το μουσείο: Το παράδειγμα του 1ου ΕΠΑΛ Ρεθύμνου και του Μουσείου Σύγχρονης Τέχνης Κρήτης (περίληψη)

Ίριδα Τσεβρένη, Άννα Μαρία Καλή, Πρόσκληση σε έναν συμμετοχικό και οικοκεντρικό περίπατο στην πόλη (περίληψη)

 

ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ ΚΑΙ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ         

Κατερίνα Αργυροπούλου, Μετάβαση από το σχολείο στην εργασία: ζητήματα, προοπτικές και προτάσεις για τον επαγγελματικό προσανατολισμό των εφήβων (απόσπασμα)

Ελένη Καραβανίδου, Γράφοντας στη μεταcovid-19 εποχή:  η εύθραυστη συμβίωση παραδοσιακών εργαλείων και νέων τεχνολογιών (περίληψη)

Δημήτρης Βοζίκας, Αριθμός μαθητών ανά τμήμα, ψυχολογικό κλίμα και σχολική επίδοση. Ερευνητική προσέγγιση του πεδίου (περίληψη)

Χρήστος Γραμματικόπουλος, Ο ρόλος, οι δεξιότητες και η εκπαίδευση των διευθυντών στη διαχείριση των οργανωσιακών σχολικών συγκρούσεων: μια θεωρητική προσέγγιση (περίληψη)

Σταύρος Γρόσδος, Αναγνωστικές εμψυχώσεις και δημιουργική γραφή ή πώς το παιδί-αναγνώστης εισβάλλει, αναδημιουργεί και συνδημιουργεί το λογοτεχνικό κείμενο (περίληψη)

 

ΒΙΒΛΙΟΣΥΣΤΑΣΕΙΣ: Λογοτεχνία και Ιστορία

Γράφει ο Κώστας Αγγελάκος


Συντάκτες

Ενημερωτικό δελτίο