ShareThis
Η Javascript πρέπει να είναι ενεργοποιημένη για να συνεχίσετε!

Συντάκτες

Παρασκευή Συρίγα

Η Παρασκευή Συρίγα είναι απόφοιτη του Τμήματος Ελληνικής Φιλολογίας του Πανεπιστημίου Κρήτης, κάτοχος Μεταπτυχιακού Διπλώματος Ειδίκευσης στην Ιστορική Έρευνα, Διδακτική και Νέες Τεχνολογίες του Ιονίου Πανεπιστημίου. Εργάστηκε σε εκπαιδευτικούς φορείς, στη δευτεροβάθμια ιδιωτική και δημόσια εκπαίδευση και ως επιμορφώτρια της νεοελληνικής γλώσσας. Από το 2012 υπηρετεί ως μόνιμη φιλόλογος στο Γυμνάσιο Δροσιάς Αττικής. Έχει εκπονήσει έντυπο εκπαιδευτικό υλικό, δημοσιευμένο σε ιστοσελίδες του Υπουργείου Παιδείας και του ΙΕΠ. Στο συγγραφικό της έργο περιλαμβάνονται σχολικά βοηθήματα και άρθρα για τα προγράμματα σπουδών και τη διδακτική των φιλολογικών μαθημάτων και ιδιαίτερα της Ιστορίας.

 

 


Αρθρογραφία

ΠΕΡΙΛΗΨΗ

Στο παρόν άρθρο παρουσιάζεται η χρήση των ψηφιακών πηγών στη διδασκαλία της Ιστορίας ως πρόσφορος τρόπος ανάπτυξης μιας σειράς δεξιοτήτων, των λεγόμενων δεξιοτήτων του 21ου αιώνα. Σε αυτές ανήκουν η κριτική σκέψη, η δημιουργικότητα, η συνεργασία, η επικοινωνία, η επίλυση προβλημάτων και η χρήση των ψηφιακών τεχνολογιών. Στόχος είναι να αποδειχθεί ότι η χρήση των ψηφιακών πηγών ως εναλλακτική λύση για την ιστορική κατανόηση είναι αποτελεσματική και εναρμονίζεται με το επιστημονικό πλαίσιο που έχει διαμορφωθεί στη διδακτική της Ιστορίας στην εποχή μας. Επίσης, γίνεται αναφορά σε εφαρμοσμένο σχέδιο εργασίας με αφορμή τα 200 χρόνια από την Ελληνική Επανάσταση με ποικίλες ψηφιακές πηγές.


Επιστροφή

Ενημερωτικό δελτίο