Όπως είναι γνωστό με το Ν. 2525 /97 θεσμοθετήθηκε η κατοχή εκ μέρους των πτυχιούχων των καθηγητικών σχολών του Πιστοποιητικού Παιδαγωγικής και Διδακτικής Επάρκειας ως απαραίτητης προϋπόθεσης για το διορισμό τους στην εκπαίδευση.
Πραγματοποιήθηκε, με εξαιρετική επιτυχία, στις 15 και 16 Οκτωβρίου 2009, επιστημονικό συμπόσιο με θέμα: Θεωρία, μεθοδολογία και διδακτική της Ιστορίας, που διοργανώθηκε από την Πανελλήνια Ένωση Φιλολόγων σε συνεργασία με την Εταιρεία Θεωρίας, Έρευνας και Διδακτικής της Ιστορίας (Πρόεδρος, ο καθηγητής Γεώργιος Ν. Λεοντσίνης) και το Εργαστήριο Κοινωνικών Επιστημών του Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Αθηνών (Διευθυντής, ο καθηγητής Μενέλαος Γκίβαλος).
Σαράντα τώρα χρόνια στο εκπαιδευτικό κουρμπέτι αναρωτιόμουν ποιος είναι ο καλύτερος εκπαιδευτικός ή Διευθυντής. Φαίνεται να οδηγούμαι στο συμπέρασμα πως ο καλύτερος δάσκαλος/διευθυντής είναι ο άχρωμος, ο άγευστος, αυτός που δεν κάνει τίποτα πέρα από την τυπική διδασκαλία μέσα στην τάξη και τις τυπικές υποχρεώσεις που ορίζει η νομοθεσία.
Δέχομαι τελευταία πολλά μηνύματα που αναφέρονται σε κινδύνους που αντιμετωπίζει η Ελλάδα "σύμφωνα με έγκυρες πηγές" και "ανεπιβεβαίωτες πληροφορίες", συνήθως από blog αγνώστων συγγραφέων.
Έφτασε νομίζω η ώρα να αναζητήσουμε όλοι τις σοβαρές συνέπειες που είχε η απόσυρση του περιβόητου σχολικού βιβλίου Ιστορίας της ΣΤ' Δημοτικού.
Συμπληρώνονται εφέτος 70 χρόνια από το θάνατο του Μίλτου Κουντουρά. για τον οποίο ο Ασημάκης Πανσέληνος έγραψε ότι "ως παιδαγωγός υπήρξε ο πιο ανθρώπινος δάσκαλος πόβγαλε ποτέ το ρωμαίικο".