Η Javascript πρέπει να είναι ενεργοποιημένη για να συνεχίσετε!

Άρθρα

Τεύχος 181
pic

[18/4/2022]

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ ΤΕΥΧΟΥΣ 181 | Ιανουάριος - Μάρτιος 2022

ΚΥΡΙΟ ΑΡΘΡΟ: Κ. Αγγελάκος, Εκπαίδευση και πόλεμος

ΣΧΟΛΙΑ

Κ. Μπαλάσκας, Το λαϊκό και το λόγιο

Αναστάσιος Αγγ. Στέφος, Τα σχολικά εγχειρίδια του Ηροδότου στη Μέση Εκπαίδευση

ΕΝΘΕΤΟ: Τα  «νέα» προγράμματα σπουδών Ιστορίας - Κριτική από την Επιστημονική Επιτροπή της «Νέας Παιδείας»

Δημήτρης Κ. Μαυροσκούφης, Το Frankenstein Curriculum του μαθήματος της Ιστορίας (περίληψη)

Άγγελος Παληκίδης, Το Πρόγραμμα Σπουδών Ιστορίας για το Λύκειο: ορισμένες κριτικές επισημάνσεις

Κυριακή Φαρδή, Κριτική ανάγνωση του Νέου Προγράμματος Σπουδών για την Ιστορία (περίληψη)

Παναγιώτης Γατσωτής, Τα προγράμματα σπουδών Ιστορίας του 2021/2015. Μία κριτική από διεθνή σκοπιά (περίληψη)

Mαρία Βλαχάκη, Το νέο πρόγραμμα σπουδών της Ιστορίας στο Δημοτικό Σχολείο: επισημαίνοντας τις αντιφάσεις (περίληψη)

Ελένη Καραμανώλη, Τα Αναλυτικά Προγράμματα Σπουδών της Ιστορίας: «ο πίθος των Δαναΐδων»; (περίληψη)

Ηλίας Στουραΐτης, Ψηφιακότητα και σύγχρονο Πρόγραμμα Σπουδών Ιστορίας (περίληψη)

ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ ΚΑΙ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ

Χαράλαμπος Κουργιαντάκης, Νευροεπιστήμες και Διδακτική της Ιστορίας (περίληψη)

Βασιλική Σ. Φωτοπούλου, Εννοιολογικοί προσδιορισμοί και θεωρήσεις στην επαγγελματική ταυτότητα του εκπαιδευτικού (περίληψη)

Γεώργιος Βοζαΐτης & Αγγελική Αλεξανδροπούλου, Η συμπεριληπτική εκπαίδευση μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες στην Ελλάδα: απόψεις διευθυντών/-τριών σχολικών μονάδων πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης (περίληψη)

ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ (Γλώσσα - Λογοτεχνία)

Βασίλειος Αδάμος, Το γλωσσικό λάθος σε συνάρτηση με τη γλωσσική αλλαγή, τη γλωσσική ποικιλία και τη γλωσσική διδασκαλία (περίληψη)

Αναστασία Πασπάλη, Η διδασκαλία της γραμματικής στην Ελληνική ως δεύτερη/ξένη γλώσσα σε μετανάστες/-τριες και πρόσφυγες σχολικής ηλικίας: παραγωγή γλωσσοδιδακτικού υλικού για τις πλάγιες ερωτηματικές προτάσεις (περίληψη)

Σταυρούλα Γ. Σωτηροπούλου, Η έννοια του habitus ως εργαλείου ανάλυσης των αφηγηματικών τεχνικών τεσσάρων διηγημάτων του Βιζυηνού (περίληψη)

Ρόζη Αγγελάκη, Μυθιστορηματικές βιογραφίες για παιδιά, ιστορικός γραμματισμός και αποδόμηση έμφυλων στερεοτύπων. Ένα παράδειγμα (περίληψη)

Παρασκευή Συρίγα, Η λογοτεχνία ως αντικείμενο διδασκαλίας στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση - Δυνατότητες της μεθόδου project στο μάθημα της Λογοτεχνίας (περίληψη)

ΒΙΒΛΙΟΚΡΙΤΙΚH

Τζάκης, Δ. (2021). Η μεταστροφή του Καραϊσκάκη: από τον κλεφταρματολό στον επαναστάτη. Αθήνα: Εκδόσεις ΕΑΠ.

Γράφει ο Σίμος Μποζίκης (απόσπασμα)

Δεν επιτρέπεται η αναδημοσίευση, ολική, μερική ή περιληπτική αναπαραγωγή, η κατά παράφραση ή διασκευή των κειμένων που περιέχονται στο τεύχος με οποιονδήποτε τρόπο (ηλεκτρονικό, μηχανικό, φωτοτυπικό, ηχογράφησης ή άλλο), χωρίς προηγούμενη γραπτή άδεια του εκδότη.

Πληροφορίες για τη συνδρομή του 2022 εδώ.

Ενημερωτικό δελτίο