ShareThis
Η Javascript πρέπει να είναι ενεργοποιημένη για να συνεχίσετε!

Άρθρα

Η ποίηση στο δημοτικό σχολείο: Στάσεις και αντιλήψεις των εκπαιδευτικών για τη διδακτική προσέγγιση των ποιητικών κειμένων
pic

[05/07/2023]

Η ποίηση στο δημοτικό σχολείο: Στάσεις και αντιλήψεις των εκπαιδευτικών για τη διδακτική προσέγγιση των ποιητικών κειμένων

Γεωργία Πολυζώη

Η παρούσα έρευνα εστιάζει στη διερεύνηση των στάσεων και αντιλήψεων των εκπαιδευτικών κατά τη διδακτική προσέγγιση των ποιητικών κειμένων στο δημοτικό σχολείο, κυρίως σε ό,τι αφορά στον διδακτικό σχεδιασμό, στις διδακτικές επιλογές και στη διδακτική τους επάρκεια, όπως οι ίδιοι την εκφράζουν και την αποτυπώνουν, για την υλοποίηση της διδασκαλίας τους. Από τα συμπεράσματα της έρευνας διαφαίνεται γενικότερα ότι για τους/τις δασκάλους/-ες η διδασκαλία της ποίησης ενέχει δυσκολίες, δεν αποτελεί βασική διδακτική προτεραιότητα για τους/τις ίδιους/ες και αφομοιώνεται στη σκοποθεσία και τη ρουτίνα του μαθήματος της Γλώσσας, με αποτέλεσμα να μην αναδεικνύεται η ιδιαιτερότητα του λογοτεχνικού αυτού είδους. 

Νέα Παιδεία, τεύχος 186 (περιεχόμενα)

Δεν επιτρέπεται η αναδημοσίευση, ολική, μερική ή περιληπτική αναπαραγωγή, η κατά παράφραση ή διασκευή των κειμένων που περιέχονται στο τεύχος με οποιονδήποτε τρόπο (ηλεκτρονικό, μηχανικό, φωτοτυπικό, ηχογράφησης ή άλλο), χωρίς προηγούμενη γραπτή άδεια του εκδότη.

Πληροφορίες για τη συνδρομή του 2023


Συντάκτες

Ενημερωτικό δελτίο