ShareThis
Η Javascript πρέπει να είναι ενεργοποιημένη για να συνεχίσετε!

Άρθρα

 Σελίδα 1 από 41: > >>

Βήμα ταχύ για τη συρρίκνωση των Πανελλήνιων Εξετάσεων και της δημόσιας εκπαίδευσης;

Το τελευταίο χρονικό διάστημα το υπουργείο Παιδείας φαίνεται να επιχειρεί μια «αποδόμηση» της παραπάνω λειτουργίας των εξετάσεων όχι με μια συγκροτημένη πρόταση αλλαγής της λειτουργίας του σχολείου και των εξετάσεων, αλλά με «πλάγιο» αλλά ιδεολογικά προσανατολισμένο τρόπο.

Γ. Νάσαινας, Η επιμόρφωση των εκπαιδευτικών στο πλαίσιο της διά βίου εκπαίδευσης

Διαπιστώνοντας με νηφαλιότητα τη διάσταση μεταξύ θεωρίας και πράξης, ο συγγραφέας επιχειρεί να κυρώσει το έναυσμα μιας συνολικής αναθεώρησης και επαναπροσανατολισμού προς το σκόπιμο και το επωφελές της διαρκούς εκπαίδευσης των εκπαιδευτικών.

Η επάρκεια του/της εργασιακού/-ής συμβούλου σε πολυπολιτισμικά περιβάλλοντα: μια ποσοτική προσέγγιση

Η παρούσα έρευνα εστιάζει στη διερεύνηση της πολυπολιτισμικής διάστασης της επαγγελματικής ταυτότητας των εργασιακών συμβούλων, καθώς και στη διερεύνηση της επαρκούς ανάπτυξής της για την αποτελεσματική παροχή των συμβουλευτικών υπηρεσιών. 

Χρόνια πολλά!

Με τις καλύτερες ευχές μας!

Μόνο σε ψηφιακή μορφήΕκτός θεματικής κατηγορίας
Η επίδραση της Νεανικής Ιδιοπαθούς Αρθρίτιδας στη σχολική και κοινωνική ζωή των εφήβων

"Η θεραπεία από το περιβάλλον του εφήβου, την οικογένεια και το σχολείο θα παίξει σημαντικό ρόλο στο αν ο έφηβος ασθενής θα αποδεχτεί τον εαυτό του και θα δημιουργήσει τις προϋποθέσεις για να βάλει στόχους και τελικά να τους πετύχει."

Συγκριτική θεώρηση των Προγραμμάτων Σπουδών (2003-2023) της Κοινωνικής και Πολιτικής Αγωγής του Δημοτικού Σχολείου

"ιο συγκεκριμένα, αξιοποιώντας ως μεθοδολογικό εργαλείο την Ανάλυση Περιεχομένου, διερευνήθηκε η δομή των Προγραμμάτων Σπουδών ως προς τέσσερις (4) θεματικές κατηγορίες: ως προς τον Σκοπό, τα Θεματικά πεδία/’Αξονες, τη Διδακτική πλαισίωση/Μεθοδολογία και την Αξιολόγηση."

Γονική αγνόηση υπέρ του κινητού, γονικότητα και διαστάσεις λειτουργίας της οικογένειας

"Στην παρούσα έρευνα μελετάται ο βαθμός που οι γονείς αγνοούν τα παιδιά τους εξαιτίας της χρήσης του κινητού και η σχέση του με διαστάσεις της γονικότητας και της οικογενειακής λειτουργίας."

Απαγόρευση κινητών σ' ένα «ακίνητο» σχολείο;

"Αυτά ακριβώς που λείπουν από το σημερινό σχολείο προσφέρει ο ψηφιακός κόσμος στους σημερινούς εφήβους μέσω και των κινητών τηλεφώνων. Διαδραστικότητα, άμεση επικοινωνία, εύκολη πρόσβαση στην πληροφορία, δυνατότητα έκφρασης της δημιουργικότητας, συνεργασία και λειτουργία ψηφιακών κοινοτήτων κ.λπ."

 

Μόνο σε ψηφιακή μορφήΕκτός θεματικής κατηγορίας
Ψηφιακό αποθετήριο γραπτών

"Γι’ αυτό προτείνεται να δημιουργηθεί ένα ψηφιακό αποθετήριο στο οποίο θα κατατίθενται – διασώζονται γραπτά μαθητών (ανώνυμα, πληκτρολογημένα, χωρίς σημεία βαθμολόγησης ή στοιχεία βαθμολογητών), κατάλληλα για παιδαγωγική, επιμορφωτική και διαχρονική ερευνητική αξιοποίηση και με κριτήρια που ενδεχομένως να εμπλουτίζονται ή να διαφοροποιούνται κάθε χρονιά."

Μόνο σε ψηφιακή μορφήΕκτός θεματικής κατηγορίας
Υποκρισία και οδυρμοί για τα δικά μας παιδιά, θύματα και θύτες της σχολικής βίας

"Η πρώτη και βασικότερη συνδέεται με την κατανόηση και την ερμηνεία της ταυτότητας και των ενδιαφερόντων των σημερινών εφήβων. Είναι μια γενιά πολύ διαφορετική σε νοοτροπία και συμπεριφορά."

Αντιλογίες-Αλήθειες-Αναπόδραστα

"Τίποτε άλλο δεν έχει αλλάξει αυτά τα χρόνια παρά μόνο ό,τι απαιτεί όχι δαπάνη σε χρήμα αλλά δαπάνη σε χρόνο. Νέα προγράμματα σπουδών, μεγαλεπήβολοι διδακτικοί στόχοι, αξιολογήσεις εκπαιδευτικών που έχουν προσληφθεί με αξιολογικά κριτήρια και διαθέτουν αυξημένα προσόντα, γραφειοκρατία κι επιμονή στο γράμμα του νόμου κι όχι στην ουσία του."

Ιδιωτικά πανεπιστήμια: το χρονικό και οι κίνδυνοι μιας προαναγγελθείσας εξέλιξης

"[...] Πού θα απασχοληθούν χιλιάδες πτυχιούχοι των πανεπιστημίων με πολύ αυξημένα προσόντα, με ειδικές μεταπτυχιακές και διδακτορικές σπουδές, τη στιγμή που τόσο η έρευνα όσο και οι αντίστοιχοι τομείς της οικονομίας δεν μπορούν να τους αξιοποιήσουν; [...] Πώς να λειτουργήσουν ποιοτικά και «ανταγωνιστικά» δημόσια (ή και ιδιωτικά πανεπιστήμια,) όταν το επίπεδο των αποφοίτων της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης συνεχώς υποβαθμίζεται και δεν υπάρχει σοβαρός μεταρρυθμιστικός σχεδιασμός για τη βελτίωση της δομής, της λειτουργίας και του τρόπου διδασκαλίας και μάθησης στις δύο πρώτες βαθμίδες της εκπαίδευσης;"


 Σελίδα 1 από 41: > >>

Ενημερωτικό δελτίο