ShareThis
Η Javascript πρέπει να είναι ενεργοποιημένη για να συνεχίσετε!

Άρθρα

 Σελίδα 1 από 58: > >>

Στην εποχή του ΑΙ με το βλέμμα σε αλήστου μνήμης εποχές!

"Αλήθεια θεωρεί το ΙΕΠ ότι η ΤΝ μπορεί να υποκαταστήσει το αυθεντικό δημοσιογραφικό ή άλλο κείμενο με α-χρονικές, α-τοπικές, άρα ιδεολογικά «ουδέτερες» «δημιουργίες»; Τόσο πρωτοποριακή λογική δεν την περιμέναμε".

Μόνο σε ψηφιακή μορφήΕκτός θεματικής κατηγορίας
Το Σχολείο ως χώρος συγκρούσεων και ποικίλων διώξεων

"Έχει πραγματικά ενδιαφέρον αν ο πρωθυπουργός έχει συναίσθηση για ποια αξιολόγηση μιλάει και αν έχει εικόνα για τα αποτελέσματά της και τη συμβολή της στη λειτουργία του σημερινού σχολείου".

Η Ομάδα Ιστορίας προτείνει για τον Ιούνιο του 2025
  • Νέες εκδόσεις
  • Επετειακά, αφιερώματα, ντοκιμαντέρ, podcast
  • Ημερίδες, συνέδρια, σεμινάρια, εκπαιδευτικά προγράμματα
  • Ιστότοποι-ιστοσελίδες με ενδιαφέρον για την ιστορική εκπαίδευση
  • Αρθρογραφία
  • Επίμαχα-Τραυματικά
  • Διεθνείς τοποθετήσεις
Μόνο σε ψηφιακή μορφήΙστορία
Αποτελέσματα του διαγωνισμού Schoolscape

Ανακοινώθηκαν τα αποτελέσματα του διαγωνισμού Schoolscape: "Γλωσσικά" μηνύματα στο σχολικό τοπίο

Μόνο σε ψηφιακή μορφήΝεοελληνική Γλώσσα - Λογοτεχνία
Η Ομάδα Ιστορίας προτείνει για τον Μάιο του 2025
  • Νέες εκδόσεις
  • Εκθέσεις, επετειακά, αφιερώματα, εκδηλώσεις, διδακτικές επισκέψεις
  • Ημερίδες, συνέδρια, σεμινάρια, εκπαιδευτικά προγράμματα
  • Ιστότοποι-ιστοσελίδες με ενδιαφέρον για την ιστορική εκπαίδευση
  • Αρθρογραφία
  • Επίμαχα-Τραυματικά
  • Εκπαιδευτικά
  • Διεθνείς τοποθετήσεις
Μόνο σε ψηφιακή μορφήΙστορία
"Ρόλο δεύτερης πρωταγωνίστριας θα διαδραματίση η Εκπαίδευση"

Η εκπαίδευση του 2000 μέσα από το βλέμμα του Νικήτα Παρίση τον Απρίλιο του 1976.

Μόνο σε ψηφιακή μορφήΕκτός θεματικής κατηγορίας
Ομιλία του Παντελή Μπουκάλα στην τελετή απονομής των κρατικών βραβείων

"Με λογοκριτικό μένος οι οχλοκόποι και οι θρησκόληπτοι κατηγορούσαν για ασέβεια όσους στοχάζονταν αντισυμβατικά για τα θεία και τα ανθρώπινα, απαλλαγμένοι από τα δεσμά της παιδαριώδους δεισιδαιμονίας. Αλλά η τέχνη και η φιλοσοφία ή είναι ελεύθερες ή απλώς δεν υπάρχουν."

Εφαρμογή της διαφοροποιημένης διδασκαλίας στο σχολείο. Ένα σχέδιο Μαθήματος στη Γλώσσα της Δ΄ τάξης του Δημοτικού Σχολείου

Η τρέχουσα έρευνα έχει ως στόχο να παρουσιάσει το θεωρητικό υπόβαθρο της Διαφοροποιημένης Διδασκαλίας καθώς και ένα διδακτικό σενάριο για τη Γλώσσα της Δ' Δημοτικού.

Ο ρόλος της πολιτισμικής ταυτότητας στην εκπαίδευση των μαθητών με μεταναστευτικό/προσφυγικό υπόβαθρο

Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να διερευνήσει τον ρόλο της πολιτισμικής ταυτότητας στη μαθησιακή και κοινωνική διάσταση της εκπαίδευσης των μαθητών με προσφυγικό ή μεταναστευτικό υπόβαθρο.

Λογοτεχνικοί δρόμοι: χαμένες γεωγραφίες μετάβασης και μύησης από την αθωότητα στην εμπειρία

Συγκρίνοντας τον λογοτεχνικό -και μη- τόπο των αφηγήσεων με τους υπαρκτούς «μη-χώρους» της εποχής μας, αντιλαμβανόμαστε ότι αυτές οι γεωγραφίες μετάβασης επιβιώνουν πλέον μόνο στη μυθοπλασία, ως ντοκουμέντα μιας άλλης εποχής, προκαλώντας μας μια αναπόφευκτα νοσταλγική διάθεση.

Ορθογραφία, φωνολογική επίγνωση, μνήμη. Διδάσκοντας μαθητές/-τριες με δυσλεξία

Υπάρχουν πολυάριθμες προτεινόμενες τεχνικές και εργαλεία, που ο/η εκπαιδευτικός μπορεί να αξιοποιήσει για την καλλιέργεια των επιμέρους αυτών δεξιοτήτων, εστιάζοντας στις καταγεγραμμένες ανάγκες και δυσκολίες των μαθητών/-τριών με δυσλεξία, αλλά και κατ’ επέκταση όλου του μαθητικού πληθυσμού μιας εκ προοιμίου ανομοιογενούς τάξης.

Ο εκπαιδευτικός στα Αναλυτικά Προγράμματα της Νεοελληνικής Γλώσσας, Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (2003): στοχαζόμενος επαγγελματίας ή διεκπεραιωτής - εντολοδόχος

Συγκεκριμένα, διερευνάται η δυνατότητα που παρέχει το ΑΠ στον εκπαιδευτικό για δημιουργικό στοχασμό, ανάληψη πρωτοβουλιών και διαφοροποίηση της διδασκαλίας και, επιπλέον, εξετάζεται αν υφίστανται κοινά στοιχεία ή/και διαφοροποιήσεις μεταξύ των υπό εξέταση ΑΠ όσον αφορά στην παραπάνω παράμετρο. 


 Σελίδα 1 από 58: > >>

Ενημερωτικό δελτίο