ShareThis
Η Javascript πρέπει να είναι ενεργοποιημένη για να συνεχίσετε!

Άρθρα

 Σελίδα 56 από 56: << <

Η Γεωγραφία θεραπαινίδα της Ιστορίας

Παραλλάσσοντας τη μεσαιωνική αντίληψη, philosophia ancilla theologiae, με βάση σημερινά εκπαιδευτικά δεδομένα, διαπιστώνουμε ότι, σε ευρωπαϊκό κυρίως επίπεδο, η Γεωγραφία αποτελεί θεραπαινίδα της Ιστορίας, διδασκόμενη, ως ενιαίο μάθημα, στις βαθμίδες της Μέσης Εκπαίδευσης.

Ηλεκτρονικοί Υπολογιστές και ορθογραφία: Μία πρόταση

Ένας από τους στόχους της γλωσσικής διδασκαλίας είναι να κατακτήσουν οι μαθητές τη δεξιότητα να γράφουν ορθογραφημένα. Όλοι ξέρουμε πως η κατάκτηση αυτού του στόχου, της ορθογραφίας δηλαδή, είναι και κοπιώδης και μακροχρόνια. Ένα μεγάλο μάλιστα μέρος του πληθυσμού δεν κατορθώνει να κατακτήσει απόλυτα τη δεξιότητα της ορθογραφίας.

Για τα σχολεία με όνομα αλλά χωρίς ταυτότητα

Η πρωτοβουλία του Υπουργού Παιδείας να αποκτήσει όνομα κάθε σχολική μονάδα Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης θα είχε ενδιαφέρον αν συνοδεύονταν από μια σειρά προτάσεων για την αναβάθμιση του ρόλου των σχολείων.

Η χαμένη τιμή της αξιολόγησης

Αξιολόγηση...

Ένας όρος που επανακάμπτει με κάθε αφορμή, άλλοτε ως προεκλογικό σύνθημα - έφτασε επιτέλους η ώρα της αξιολόγησης - άλλοτε ως απειλή - οι επιθεωρητές ξανάρχονται - κι άλλοτε για να καλύψει την εκπαιδευτική μας αδράνεια - μα έγινε διάλογος με την εκπαιδευτική κοινότητα...

ΜΜΕ και Γλώσσα

Κάθε τρεις και μία δημοσιεύονται σε εφημερίδες και περιοδικά άρθρα, στα οποία υποστηρίζεται πως η γλώσσα "χαλάει" ή μπορεί να έχει κιόλας χαλάσει. Η γλώσσα βέβαια δεν είναι τυρί, για να χαλάσει. Αυτό που εννοούν είναι ότι οι χρήστες, εμείς δηλαδή, δε χρησιμοποιούμε όπως θα έπρεπε τη γλώσσα.


 Σελίδα 56 από 56: << <

Ενημερωτικό δελτίο