Η παρούσα έρευνα εστιάζει στη διερεύνηση της πολυπολιτισμικής διάστασης της επαγγελματικής ταυτότητας των εργασιακών συμβούλων, καθώς και στη διερεύνηση της επαρκούς ανάπτυξής της για την αποτελεσματική παροχή των συμβουλευτικών υπηρεσιών.
Στο παρόν άρθρο περιγράφονται τα ιδιαίτερα γραμματικά χαρακτηριστικά που φέρουν αυτά τα συντάγματα και πώς η διαπλοκή της όψης, του χρόνου και της έγκλισης καθορίζει την πραγμάτωση ορισμένων τροπικοτήτων ανάλογα με το προτασιακό περιβάλλον.
Η συγκεκριμένη εργασία έχει σκοπό, αφού αναλύσει το θεωρητικό υπόβαθρο της «θεωρίας του τραύματος», να εστιάσει στο τραύμα του 1974 και στο πώς αυτό παρουσιάζεται στην τουρκοκυπριακή ποίηση, μια ποίηση ελάχιστα μελετημένη από την ελληνόγλωσση βιβλιογραφία.
Η παρούσα εργασία μελετά την έννοια της «ιστορικής σκέψης» όπως αυτή εκφράζεται στις τρεις εκδοχές του πρόσφατου Προγράμματος Σπουδών Ιστορίας για το Δημοτικό Σχολείο (ΦΕΚ 1936/τ. 2/2021,·ΦΕΚ 1367/τ. 2/2022,·ΦΕΚ 507/τ. 2/2023).
Ο λόγος για τα Αρχαία Ελληνικά είναι πια σχεδόν μονοφωνικός. Ακόμα χειρότερα. Για τα Αρχαία δεν μιλούν πια πανεπιστημιακοί ή καταξιωμένοι φιλόλογοι – υπάρχουν ελάχιστες βέβαια εξαιρέσεις- αλλά άνθρωποι που καμία σχέση δεν έχουν με την κλασική φιλολογία ή τη διδακτική.
Κι έρχεται εκείνη η μέρα που ο/η εκπαιδευτικός ενημερώνεται ξαφνικά πως τα βιβλία που θα πρέπει να διαβάσουν τα παιδιά είναι συγκεκριμένα, πως έχουν επιλεγεί άνωθεν χωρίς να λαμβάνεται υπόψη το πλαίσιο, που είναι διαφορετικό κάθε φορά, χωρίς να δίνεται η δυνατότητα επιλογής στον/στην εκπαιδευτικό.
"Η θεραπεία από το περιβάλλον του εφήβου, την οικογένεια και το σχολείο θα παίξει σημαντικό ρόλο στο αν ο έφηβος ασθενής θα αποδεχτεί τον εαυτό του και θα δημιουργήσει τις προϋποθέσεις για να βάλει στόχους και τελικά να τους πετύχει."
"Στην παρούσα έρευνα, που υλοποιήθηκε κατά το εαρινό εξάμηνο του 2023, παρουσιάζονται απόψεις των εκπαιδευτικών και των μαθητών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης για τη σημασία της σχολικής γιορτής του Πολυτεχνείου σήμερα καθώς και τους παιδαγωγικούς και διδακτικούς στόχους που επιδιώκονται."
"ιο συγκεκριμένα, αξιοποιώντας ως μεθοδολογικό εργαλείο την Ανάλυση Περιεχομένου, διερευνήθηκε η δομή των Προγραμμάτων Σπουδών ως προς τέσσερις (4) θεματικές κατηγορίες: ως προς τον Σκοπό, τα Θεματικά πεδία/’Αξονες, τη Διδακτική πλαισίωση/Μεθοδολογία και την Αξιολόγηση."
"Στην παρούσα έρευνα μελετάται ο βαθμός που οι γονείς αγνοούν τα παιδιά τους εξαιτίας της χρήσης του κινητού και η σχέση του με διαστάσεις της γονικότητας και της οικογενειακής λειτουργίας."
"Αυτά ακριβώς που λείπουν από το σημερινό σχολείο προσφέρει ο ψηφιακός κόσμος στους σημερινούς εφήβους μέσω και των κινητών τηλεφώνων. Διαδραστικότητα, άμεση επικοινωνία, εύκολη πρόσβαση στην πληροφορία, δυνατότητα έκφρασης της δημιουργικότητας, συνεργασία και λειτουργία ψηφιακών κοινοτήτων κ.λπ."