ShareThis
Η Javascript πρέπει να είναι ενεργοποιημένη για να συνεχίσετε!

Άρθρα

 Σελίδα 1 από 59: > >>

«Μιλάμε αρχαία ελληνικά»: εξηγήσεις και παρεξηγήσεις

Πώς είναι δυνατόν να διακηρύσσουμε στα σχολεία την «ενότητα» της ελληνικής, όταν παραμερίζονται πλήρως αιώνες εξελίξεων και μεταβολών και δεν δείχνουμε μηχανισμούς, φαινόμενα, δυνάμεις, αρχές και νόμους της γλώσσας που πυροδοτούν τις εξελίξεις και τις μεταβολές και αποκαλύπτουν ακριβώς την ιστορική συνέχεια της ελληνικής; 

Η Ομάδα Ιστορίας προτείνει για τον Σεπτέμβριο του 2025
  • Νέες εκδόσεις
  • Επετειακά, αφιερώματα, εκθέσεις, ντοκιμαντέρ, podcast
  • Ημερίδες, συνέδρια, σεμινάρια, εκπαιδευτικά προγράμματα
  • Ιστότοποι-ιστοσελίδες με ενδιαφέρον για την ιστορική εκπαίδευση
  • Επίκαιρα
  • Εκπαιδευτικά
  • Διεθνείς τοποθετήσεις
Μόνο σε ψηφιακή μορφήΙστορία
Η Ομάδα Ιστορίας προτείνει για τον Αύγουστο του 2025
  • Νέες εκδόσεις
  • Επετειακά, αφιερώματα, εκθέσεις, ντοκιμαντέρ, podcast
  • Ημερίδες, συνέδρια, σεμινάρια, εκπαιδευτικά προγράμματα
  • Ιστότοποι-ιστοσελίδες με ενδιαφέρον για την ιστορική εκπαίδευση
  • Περί αρχείων
  • Επίκαιρα
  • Επίμαχα
  • Εκπαιδευτικά
  • Διεθνείς τοποθετήσεις

 

Μόνο σε ψηφιακή μορφήΙστορία
Για τους φιλολογικούς influencer της εποχής στα social media

Επιστημονική προσέγγιση της γλώσσας σημαίνει παρατήρηση, μελέτη, περιγραφή και ερμηνεία της γλωσσικής πραγματικότητας όπως έχει. «We are descriptive, not prescriptive», όπως λένε αγγλιστί στο χωριό μου. Ωστόσο, αυτό το τόσο στοιχειώδες και θεμελιώδες φαίνεται να αγνοούν απόφοιτοι πανεπιστημιακών τμημάτων.

Μόνο σε ψηφιακή μορφήΝεοελληνική Γλώσσα - Λογοτεχνία
Η Ομάδα Ιστορίας προτείνει για τον Ιούλιο του 2025
  • Νέες εκδόσεις
  • Επετειακά, αφιερώματα, εκθέσεις, ντοκιμαντέρ, podcast
  • Ημερίδες, συνέδρια, σεμινάρια, εκπαιδευτικά προγράμματα
  • Ιστότοποι-ιστοσελίδες με ενδιαφέρον για την ιστορική εκπαίδευση
  • Αρθρογραφία - οι χρήσεις του παρελθόντος στο παρόν
  • Επίκαιρα
  • Επίμαχα-επίκαιρα
  • Διεθνείς τοποθετήσεις
Μόνο σε ψηφιακή μορφήΙστορία
Στην εποχή του ΑΙ με το βλέμμα σε αλήστου μνήμης εποχές!

"Αλήθεια θεωρεί το ΙΕΠ ότι η ΤΝ μπορεί να υποκαταστήσει το αυθεντικό δημοσιογραφικό ή άλλο κείμενο με α-χρονικές, α-τοπικές, άρα ιδεολογικά «ουδέτερες» «δημιουργίες»; Τόσο πρωτοποριακή λογική δεν την περιμέναμε".

Μόνο σε ψηφιακή μορφήΕκτός θεματικής κατηγορίας
Το Σχολείο ως χώρος συγκρούσεων και ποικίλων διώξεων

"Έχει πραγματικά ενδιαφέρον αν ο πρωθυπουργός έχει συναίσθηση για ποια αξιολόγηση μιλάει και αν έχει εικόνα για τα αποτελέσματά της και τη συμβολή της στη λειτουργία του σημερινού σχολείου".

Η Ομάδα Ιστορίας προτείνει για τον Ιούνιο του 2025
  • Νέες εκδόσεις
  • Επετειακά, αφιερώματα, ντοκιμαντέρ, podcast
  • Ημερίδες, συνέδρια, σεμινάρια, εκπαιδευτικά προγράμματα
  • Ιστότοποι-ιστοσελίδες με ενδιαφέρον για την ιστορική εκπαίδευση
  • Αρθρογραφία
  • Επίμαχα-Τραυματικά
  • Διεθνείς τοποθετήσεις
Μόνο σε ψηφιακή μορφήΙστορία
Αποτελέσματα του διαγωνισμού Schoolscape

Ανακοινώθηκαν τα αποτελέσματα του διαγωνισμού Schoolscape: "Γλωσσικά" μηνύματα στο σχολικό τοπίο

Μόνο σε ψηφιακή μορφήΝεοελληνική Γλώσσα - Λογοτεχνία
Η Ομάδα Ιστορίας προτείνει για τον Μάιο του 2025
  • Νέες εκδόσεις
  • Εκθέσεις, επετειακά, αφιερώματα, εκδηλώσεις, διδακτικές επισκέψεις
  • Ημερίδες, συνέδρια, σεμινάρια, εκπαιδευτικά προγράμματα
  • Ιστότοποι-ιστοσελίδες με ενδιαφέρον για την ιστορική εκπαίδευση
  • Αρθρογραφία
  • Επίμαχα-Τραυματικά
  • Εκπαιδευτικά
  • Διεθνείς τοποθετήσεις
Μόνο σε ψηφιακή μορφήΙστορία
"Ρόλο δεύτερης πρωταγωνίστριας θα διαδραματίση η Εκπαίδευση"

Η εκπαίδευση του 2000 μέσα από το βλέμμα του Νικήτα Παρίση τον Απρίλιο του 1976.

Μόνο σε ψηφιακή μορφήΕκτός θεματικής κατηγορίας
Ομιλία του Παντελή Μπουκάλα στην τελετή απονομής των κρατικών βραβείων

"Με λογοκριτικό μένος οι οχλοκόποι και οι θρησκόληπτοι κατηγορούσαν για ασέβεια όσους στοχάζονταν αντισυμβατικά για τα θεία και τα ανθρώπινα, απαλλαγμένοι από τα δεσμά της παιδαριώδους δεισιδαιμονίας. Αλλά η τέχνη και η φιλοσοφία ή είναι ελεύθερες ή απλώς δεν υπάρχουν."


 Σελίδα 1 από 59: > >>

Ενημερωτικό δελτίο