ShareThis
Η Javascript πρέπει να είναι ενεργοποιημένη για να συνεχίσετε!

Άρθρα

 Σελίδα 6 από 55: << < > >>

Η Ομάδα Ιστορίας προτείνει για τον Μάρτιο 2023
  • Νέες εκδόσεις
  • Επετειακά
  • On line για τραυματικά και επίμαχα ιστορικά ζητήματα
  • Εκθέσεις, συνέδρια
  • Ιστότοποι-ιστοσελίδες με ενδιαφέρον για την ιστορική εκπαίδευση
  • Διεθνείς τοποθετήσεις
Μόνο σε ψηφιακή μορφήΙστορία
«Ο Λόγος στην ψηφιακή εποχή και ο ρόλος της εκπαίδευσης»

Ημερίδα Διεπιστημονικού Προβληματισμού - Κυριακή, 19 Μαρτίου 2023, Αθήνα, Σχολή Μωραΐτη 

Στη σελίδα θα βρείτε βιντεοσκοπημένες όλες τις εισηγήσεις.

Μόνο σε ψηφιακή μορφήΕκτός θεματικής κατηγορίας
Η Ομάδα Ιστορίας προτείνει για τον Φεβρουάριο 2023

Νέες εκδόσεις

Επετειακά

On line για τραυματικά και επίμαχα ιστορικά ζητήματα

Εκθέσεις-συνέδρια

Ιστότοποι-ιστοσελίδες με ενδιαφέρον για την ιστορική εκπαίδευση

Αρθρογραφία

Διεθνείς τοποθετήσεις

Μόνο σε ψηφιακή μορφήΙστορία
Η Ομάδα Ιστορίας προτείνει για τον Ιανουάριο 2023
  • Νέες εκδόσεις
  • Επετειακά
  • On line για τραυματικά και επίμαχα ιστορικά ζητήματα
  • Εκθέσεις, συνέδρια
  • Ιστότοποι-ιστοσελίδες με ενδιαφέρον για την ιστορική εκπαίδευση
  • Διαγωνισμοί
  • Αρθρογραφία
  • Διεθνείς τοποθετήσεις
Μόνο σε ψηφιακή μορφήΙστορία
Ρεαλισμός ή μυθοποίηση των προγραμμάτων σπουδών;

"Η αλλαγή των Προγραμμάτων Σπουδών" παρουσιάζεται κάθε φορά ως πανάκεια για τη «μεταρρύθμιση» του εκπαιδευτικού συστήματος, χωρίς να έχουν διερευνηθεί οι βασικοί λόγοι της «αποτυχίας» ή της απόρριψης των υπαρχόντων ή των προηγούμενων προγραμμάτων ή οι άλλες δομικές αλλαγές που απαιτούνται στην οργάνωση και καθημερινότητα της σχολικής πράξης."

του Κωνσταντίνου Αγγελάκου

Επιμόρφωση στα Νέα Προγράμματα Σπουδών: η τρίτη πράξη

"Το πώς ακριβώς γίνεται αντιληπτή η επαγγελματική ανάπτυξη του εκπαιδευτικού από το ΙΕΠ είναι εμφανές από το πώς οργανώνει τις επιμορφώσεις, οι οποίες τύποις μόνο στηρίζουν τον εκπαιδευτικό στο να κατανοήσει τις εκπαιδευτικές αλλαγές."

της Ελευθερίας Παπαμανώλη

Παιδαγωγική και Διδακτική Επάρκεια: Για μια σύγχρονη επιστημολογική πλαισίωση

"Τι είναι, λοιπόν, αυτό που συνιστά την παιδαγωγική και διδακτική επάρκεια με σύγχρονους επιστημονικούς αλλά και πολιτικούς όρους και ως προς τι πρέπει ένας εκπαιδευτικός να είναι επαρκής;"

του Βασίλη Τσάφου


 Σελίδα 6 από 55: << < > >>

Ενημερωτικό δελτίο