ShareThis
Η Javascript πρέπει να είναι ενεργοποιημένη για να συνεχίσετε!

Συντάκτες

Αναστάσιος Στέφος

Προσωπικός Ιστοχώρος

Αρθρογραφία

 Σελίδα 3 από 3: << <

Μετεκπαίδευση των Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης στα Διδασκαλεία

Κυκλοφόρησε πρόσφατα από την Ελληνοεκδοτική, στη σειρά Βιβλιοθήκη του Εκπαιδευτικού, το βιβλίο των συναδέλφων Χρήστου Κάτσικα και Κώστα Θεριανού: Το Εγχειρίδιο του Εκπαιδευτικού.

Τα εθνικά μας αγγλικά

Εδώ και πολύ καιρό, παρατηρείται, εν ονόματι του εκσυγχρονισμού της μεταμοντέρνας εποχής μας, μια γενικότερη απαξίωση της ελληνικής γλώσσας προς όφελος της αγγλικής, η χρήση της οποίας τείνει να προσλάβει τρομακτικές και ανησυχητικές διαστάσεις σε όλες τις εκφάνσεις της καθημερινότητας.

Αριστείδης Δουλαβερας, διδακτικές και ερμηνευτικές προσεγγίσεις στην αρχαία ελληνική γραμματεία, Σταμούλης 2008

Από τον εκδοτικό οίκο Αντ. Σταμούλη, Θεσσαλονίκης, κυκλοφόρησε πρόσφατα το βιβλίο του Αριστείδη Δουλαβέρα, Διδακτικές και ερμηνευτικές προσεγγίσεις στην Αρχαία Ελληνική Γραμματεία, (σ.σ. 316), το οποίο περιλαμβάνει 17 διδακτικά και ερμηνευτικά σχεδιάσματα σε κείμενα (πεζά και ποιητικά) της αρχαίας ελληνικής γραμματείας που διδάσκονται στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση (Γυμνάσιο και Λύκειο).

ΚΕΙΜΕΝΑ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑΣ,Α', Β', Γ' ΤΑΞΕΩΝ ΓΕΝΙΚΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ. ΒΙΒΛΙΑ ΤΟΥ ΚΑΘΗΓΗΤΗ

Κυκλοφόρησαν εφέτος, από την αρχή της σχολικής χρονιάς, τρία τεύχη Κειμένων Νεοελληνικής Λογοτεχνίας, για τις τρεις τάξεις του Γενικού Λυκείου, αντίστοιχα, ως βιβλία του καθηγητή, για τους φιλολόγους που διδάσκουν τη Λογοτεχνία Γενικής Παιδείας στο Λύκειο.

"Τι Λοζάνη (!), τι Κοζάνη..."

Η Λωζάννη (γαλ. Lausanne), πόλη της Δ. Ελβετίας, που αναφέρεται στο σκωπτικό λαϊκό τραγούδι, για πράγματα διαφορετικά και συνήθως άνισης αξίας, είναι πολύ γνωστή από τη συνθήκη του 1922, που υπογράφτηκε μετά την κατάρρευση του ελληνικού μετώπου της Μικράς Ασίας και ρύθμιζε θέματα διεθνούς και ελληνοτουρκικού ενδιαφέροντος, ιδιαίτερα με τη σατανική επινόηση της ανταλλαγής των πληθυσμών.

Η Γεωγραφία θεραπαινίδα της Ιστορίας

Παραλλάσσοντας τη μεσαιωνική αντίληψη, philosophia ancilla theologiae, με βάση σημερινά εκπαιδευτικά δεδομένα, διαπιστώνουμε ότι, σε ευρωπαϊκό κυρίως επίπεδο, η Γεωγραφία αποτελεί θεραπαινίδα της Ιστορίας, διδασκόμενη, ως ενιαίο μάθημα, στις βαθμίδες της Μέσης Εκπαίδευσης.


 Σελίδα 3 από 3: << <

Επιστροφή

Ενημερωτικό δελτίο