Ένα κείμενο-παρέμβαση: Έντεκα Οργανωτικοί Συντονιστές καταθέτουν τους προβληματισμούς τους γύρω από το θέμα της αξιολόγησης σχολικής μονάδας.
Ένα κείμενο-παρέμβαση της Ομάδας των Αρχαίων Ελληνικών για δύο αλλαγές στις οδηγίες διδασκαλίας του μαθήματος, που δεν αναδείχθηκαν λόγω εκτάκτων συνθηκών.
Ακολουθεί ερωτηματολόγιο, το οποίο καλούμε τους συναδέλφους να συμπληρώσουν.
Παρέμβαση του Κώστα Αγγελάκου για την Τράπεζα Θεμάτων. "Εύλογα θα αναρωτιόταν κανείς διαβάζοντας τον τίτλο του κειμένου πως είναι δυνατό σε μια εποχή πανδημίας, παγκόσμιας ανησυχίας για το μέλλον και, κυρίως, βαρύτατου πλήγματος στον πολιτισμό και στη δια ζώσης εκπαιδευτική διαδικασία, εμείς να εξακολουθούμε να ασχολούμαστε με την .... τράπεζα θεμάτων διαβαθμισμένης δυσκολίας (Τ.Θ.Δ.Δ.) (sic)!"
Παρέμβαση της Νατάσας Μερκούρη για τη δημοκρατική εκπαίδευση. "Τρεις γενναίες προσπάθειες, συμπράξεις προσώπων, φορέων και κρατών, που καλούν τον εκπαιδευτικό κόσμο να μην αποστρέφει το βλέμμα από τις ιστορικές αλήθειες και τη σύγχρονη πραγματικότητα. Μας καλούν να μην παριστάνουμε ότι δε βλέπουμε, να μην ισχυριστούμε εκ των υστέρων ότι δε γνωρίζαμε."
Παρέμβαση της Χρυσάνθης Κουμπάρου για την εμπειρία της τηλεκπαίδευσης. "Τη χρονιά που φεύγει ζήσαμε πρωτόγνωρες καταστάσεις. [...] Ήρθαμε αντιμέτωποι με αδιέξοδες αγχωτικές καταστάσεις και συχνά με ποικίλες ματαιώσεις των προσπαθειών μας."