Επιστημονική προσέγγιση της γλώσσας σημαίνει παρατήρηση, μελέτη, περιγραφή και ερμηνεία της γλωσσικής πραγματικότητας όπως έχει. «We are descriptive, not prescriptive», όπως λένε αγγλιστί στο χωριό μου. Ωστόσο, αυτό το τόσο στοιχειώδες και θεμελιώδες φαίνεται να αγνοούν απόφοιτοι πανεπιστημιακών τμημάτων.
"Αλήθεια θεωρεί το ΙΕΠ ότι η ΤΝ μπορεί να υποκαταστήσει το αυθεντικό δημοσιογραφικό ή άλλο κείμενο με α-χρονικές, α-τοπικές, άρα ιδεολογικά «ουδέτερες» «δημιουργίες»; Τόσο πρωτοποριακή λογική δεν την περιμέναμε".
"Έχει πραγματικά ενδιαφέρον αν ο πρωθυπουργός έχει συναίσθηση για ποια αξιολόγηση μιλάει και αν έχει εικόνα για τα αποτελέσματά της και τη συμβολή της στη λειτουργία του σημερινού σχολείου".
Ανακοινώθηκαν τα αποτελέσματα του διαγωνισμού Schoolscape: "Γλωσσικά" μηνύματα στο σχολικό τοπίο
Η εκπαίδευση του 2000 μέσα από το βλέμμα του Νικήτα Παρίση τον Απρίλιο του 1976.
"Με λογοκριτικό μένος οι οχλοκόποι και οι θρησκόληπτοι κατηγορούσαν για ασέβεια όσους στοχάζονταν αντισυμβατικά για τα θεία και τα ανθρώπινα, απαλλαγμένοι από τα δεσμά της παιδαριώδους δεισιδαιμονίας. Αλλά η τέχνη και η φιλοσοφία ή είναι ελεύθερες ή απλώς δεν υπάρχουν."
Λαϊκή παράδοση και λογοτεχνία: Δημοτική ποίηση της καθημερινής ζωής, με άξονα το θέμα της αγάπης / του γάμου. Μια διδακτική πρόταση για το γυμνάσιο
Η τρέχουσα έρευνα έχει ως στόχο να παρουσιάσει το θεωρητικό υπόβαθρο της Διαφοροποιημένης Διδασκαλίας καθώς και ένα διδακτικό σενάριο για τη Γλώσσα της Δ' Δημοτικού.
Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να διερευνήσει τον ρόλο της πολιτισμικής ταυτότητας στη μαθησιακή και κοινωνική διάσταση της εκπαίδευσης των μαθητών με προσφυγικό ή μεταναστευτικό υπόβαθρο.
Συγκρίνοντας τον λογοτεχνικό -και μη- τόπο των αφηγήσεων με τους υπαρκτούς «μη-χώρους» της εποχής μας, αντιλαμβανόμαστε ότι αυτές οι γεωγραφίες μετάβασης επιβιώνουν πλέον μόνο στη μυθοπλασία, ως ντοκουμέντα μιας άλλης εποχής, προκαλώντας μας μια αναπόφευκτα νοσταλγική διάθεση.