ShareThis
Η Javascript πρέπει να είναι ενεργοποιημένη για να συνεχίσετε!

Άρθρα

 Σελίδα 4 από 56: << < > >>

Ημερίδα για τη Νεοελληνική Γλώσσα στο Λύκειο

Η Επιστημονική Ένωση και το περιοδικό ΝΕΑ ΠΑΙΔΕΙΑ σε συνεργασία με τα εκπαιδευτήρια ΠΟΛΥΤΡΟΠΗ ΑΡΜΟΝΙΑ διοργανώνουν το Σάββατο 25 Νοεμβρίου 2023 και ώρα 09:30-14:00: Ημερίδα για τη ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ, στο αμφιθέατρο του ΓΕΛ ΠΟΛΥΤΡΟΠΗ ΑΡΜΟΝΙΑ, με θέμα «Τα προγράμματα σπουδών και η πραγματικότητα».

Μόνο σε ψηφιακή μορφήΝεοελληνική Γλώσσα - Λογοτεχνία
Η Ομάδα Ιστορίας προτείνει για τον Οκτώβριο 2023
  • Νέες εκδόσεις
  • On line για τραυματικά και επίμαχα ιστορικά ζητήματα
  • Εκθέσεις, συνέδρια, σεμινάρια, εκπαιδευτικά προγράμματα
  • Ιστότοποι-ιστοσελίδες με ενδιαφέρον για την ιστορική εκπαίδευση
  • Αρθρογραφία
  • Κινηματογράφος και Ιστορία
  • Διεθνείς τοποθετήσεις
Μόνο σε ψηφιακή μορφήΙστορία
Η Ομάδα Ιστορίας προτείνει για τον Σεπτέμβριο 2023
  • Νέες εκδόσεις
  • On line για τραυματικά και επίμαχα ιστορικά ζητήματα
  • Εκθέσεις, συνέδρια, σεμινάρια, εκπαιδευτικά προγράμματα
  • Ιστότοποι-ιστοσελίδες με ενδιαφέρον για την ιστορική εκπαίδευση
  • Αρθρογραφία
  • Κινηματογράφος και Ιστορία
  • Διεθνείς τοποθετήσεις
Μόνο σε ψηφιακή μορφήΙστορία
Η Ομάδα Ιστορίας προτείνει για τον Αύγουστο 2023
  • Νέες εκδόσεις
  • On line για τραυματικά και επίμαχα ιστορικά ζητήματα
  • Εκθέσεις, συνέδρια, σεμινάρια, εκπαιδευτικά προγράμματα
  • Ιστότοποι-ιστοσελίδες με ενδιαφέρον για την ιστορική εκπαίδευση
  • Αρθρογραφία - επικαιρότητα (πολιτικές ιστορίες)
  • Αρθρογραφία - επετειακά
  • Συνέντευξη
  • Διεθνείς τοποθετήσεις
Μόνο σε ψηφιακή μορφήΙστορία
Η Ομάδα Ιστορίας προτείνει για τον Ιούλιο 2023

Νέες εκδόσεις

On line για τραυματικά και επίμαχα ιστορικά ζητήματα

Εκθέσεις, συνέδρια, σεμινάρια, εκπαιδευτικά προγράμματα

Ιστότοποι-ιστοσελίδες με ενδιαφέρον για την ιστορική εκπαίδευση

Αρθρογραφία

In memoriam

Διεθνείς τοποθετήσεις

Μόνο σε ψηφιακή μορφήΙστορία
Εκπαιδευτική πολιτική και αλλαγή του σχολείου

"Όμως τι θα σήμαινε σήμερα η θεωρητική σύλληψη και η πρακτική εφαρμογή μιας εκπαιδευτικής πολιτικής, η οποία θα συνδέσει την αλλαγή της καθημερινότητας του σχολείου με ουσιαστικές δομικές αλλαγές στον προσανατολισμό του, ώστε να συμβαδίζει δημιουργικά με ένα τοπικό, εθνικό και παγκόσμιο περιβάλλον εντελώς διαφορετικό από ό,τι στο παρελθόν;"

Γράφει ο Κώστας Αγγελάκος

Τα σχολεία των μαχητών της ζωής

"Αυτά τα έξι χρόνια είδα μαθητές/-τριες που πέρασαν (προ ΕΒΕ) με 6 και 7 να ολοκληρώνουν στα τέσσερα χρόνια ακριβώς τις σπουδές τους σε τμήματα νηπιαγωγών, δασκάλων, αγγλικής γλώσσας, φιλολογίας, ιστορίας, κοινωνιολογίας, θεολογίας, οικονομίας, παραϊατρικών, ενώ συνέχισαν να εργάζονται. Στον αντίποδα, τα τρία τελευταία χρόνια, μόνο ένας κατάφερε να πιάσει την ΕΒΕ, ενώ όποιος ρίξει μία ματιά στα αποτελέσματα των Εσπερινών θα δει πως πάνω από το 50% των θέσεων που δίνεται στους μαθητές/-τριές του μένουν κενές. Ο αγώνας είναι άνισος."

Γράφει η Ελευθερία Παπαμανώλη

 


 Σελίδα 4 από 56: << < > >>

Ενημερωτικό δελτίο