"Μέσα από τη διαισθητηριακή και ερευνητική εμπλοκή των μαθητών/-τριών σε μια εικόνα του παρελθόντος του χώρου που διαβιούν, θα οδηγηθούν σε μια εκ νέου νοηματοδότηση των επετειακών εκδηλώσεων, εμπλουτισμένων πια με σύγχρονες αναπαραστάσεις και ψηφιακές οπτικοποιήσεις."
"Ειδικότερα, μέσω της (ιστορικής) εκπαίδευσης, οι μαθητές/-τριες, ως δρώντα υποκείμενα, μπορούν να (συν)διαμορφώσουν τη σχολική πραγματικότητα, να συζητήσουν, να προβληματιστούν, να αντιληφθούν, να αμφισβητήσουν και να πάρουν μέρος σε μια δυναμική και αλληλεπιδραστική διαδικασία. Τα παραπάνω αποτελούν ερείσματα της παιδαγωγικής ομάδας του ερευνητικού προγράμματος “Ψηφιακή Θράκη”."
Νέες εκδόσεις
Επετειακά
On line για τραυματικά και επίμαχα ιστορικά ζητήματα
Εκθέσεις-συνέδρια
Ιστότοποι-ιστοσελίδες με ενδιαφέρον για την ιστορική εκπαίδευση
Αρθρογραφία
Διεθνείς τοποθετήσεις
Νέες εκδόσεις
Εκθέσεις, συνέδρια
Αρθρογραφία
Διεθνείς τοποθετήσεις
Νέες εκδόσεις
Επετειακά
On line για τραυματικά και επίμαχα ιστορικά ζητήματα
Εκθέσεις, συνέδρια
Ιστότοποι-ιστοσελίδες με ενδιαφέρον για την ιστορική εκπαίδευση
Αρθρογραφία
Διεθνείς τοποθετήσεις
Αιτήσεις γίνονται δεκτές ως τις 30-11-2022.
Νέες εκδόσεις
Επετειακά
On line για τραυματικά και επίμαχα ιστορικά ζητήματα
Ιστότοποι-ιστοσελίδες με ενδιαφέρον για την ιστορική εκπαίδευση
Αρθρογραφία
Αθηναϊκοί «ιστορικοί» περίπατοι
Διεθνείς τοποθετήσεις
Νέες εκδόσεις
Επετειακά
On line για τραυματικά και επίμαχα ιστορικά ζητήματα
Ιστότοποι-ιστοσελίδες με ενδιαφέρον για την ιστορική εκπαίδευση
Αρθρογραφία
Διεθνείς τοποθετήσεις
Νέες εκδόσεις
Επίκαιρα
On line για τραυματικά και επίμαχα ιστορικά ζητήματα
Ιστότοποι-ιστοσελίδες με ενδιαφέρον για την ιστορική εκπαίδευση
Αρθρογραφία
Διεθνείς τοποθετήσεις