ShareThis
Η Javascript πρέπει να είναι ενεργοποιημένη για να συνεχίσετε!

Συντάκτες

Αικατερίνη Λαμπροπούλου

Η Αικατερίνη Λαμπροπούλου είναι επίκουρη καθηγήτρια με γνωστικό αντικείμενο Εφαρμοσμένη Σχολική Ψυχολογία. Είναι απόφοιτη του Προγράμματος Ψυχολογίας, του Τμήματος Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών, και του Παιδαγωγικού Τμήματος Νηπιαγωγών του Πανεπιστημίου Πατρών. Είναι κάτοχος μεταπτυχιακού διπλώματος ειδίκευσης στη Σχολική Ψυχολογία, του Τομέα Ψυχολογίας, του Τμήματος Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής & Ψυχολογίας, του Εθνικού & Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών και μεταπτυχιακού διπλώματος ειδίκευσης στις Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες, Brunel University, Middlesex, UK. Εκπόνησε τη διδακτορική της διατριβή στη Σχολική Ψυχολογία στον Τομέα Ψυχολογίας, Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής & Ψυχολογίας, Εθνικό & Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Είναι κάτοχος άδειας άσκησης επαγγέλματος ψυχολόγου ενώ έχει εργαστεί σε ποικίλα εκπαιδευτικά και κλινικά πλαίσια.

Η Αικατερίνη Λαμπροπούλου διδάσκει σε προπτυχιακό και μεταπτυχιακό επίπεδο, ενώ τα ερευνητικά της ενδιαφέροντα περιλαμβάνουν την προαγωγή της ψυχικής υγείας, τα παρεμβατικά προγράμματα πρόληψης, τη συμβουλευτική και διαλεκτική συμβουλευτική και τη θετική ψυχολογία. Έχει πλούσια συγγραφική και ερευνητική δραστηριότητα και το έργο της έχει δημοσιευτεί σε έγκριτα ελληνικά και διεθνή επιστημονικά περιοδικά και συλλογικούς τόµους. Είναι μέλος της επιστημονικής ομάδας του Εργαστηρίου Σχολικής Ψυχολογίας του ΕΚΠΑ, ενώ έχει ενεργό συμμετοχή σε  πανελλήνια και διεθνή συνέδρια ψυχολογίας  με προφορικές ανακοινώσεις. 


Αρθρογραφία

Γονική αγνόηση υπέρ του κινητού, γονικότητα και διαστάσεις λειτουργίας της οικογένειας

"Στην παρούσα έρευνα μελετάται ο βαθμός που οι γονείς αγνοούν τα παιδιά τους εξαιτίας της χρήσης του κινητού και η σχέση του με διαστάσεις της γονικότητας και της οικογενειακής λειτουργίας."

Οι κρίσεις αποτελούν μια πραγματικότητα που οι σχολικές κοινότητες αργά ή γρήγορα θα κληθούν να αντιμετωπίσουν. Οι κρίσεις και οι δύσκολες περίοδοι γενικότερα είναι δυνατό να περιλαμβάνουν μια σειρά καταστάσεων, όπως φυσικές καταστροφές, ατυχήματα, πανδημίες κ.ά., που μπορεί να εκδηλώνονται σε τοπικό, εθνικό ή/και διεθνές επίπεδο (Χατζηχρήστου και συν., 2012). Η πανδημία COVID-19 συνιστά μια κρίση για τη δημόσια υγεία σε εξέλιξη, που προκαλεί στην παρούσα περίοδο διεθνή και παρατεταμένη ανησυχία. Αρχικά ευρήματα ερευνών αναφέρουν πως οι πιο πιθανές εκδηλώσεις σε παιδιά και εφήβους σε ψυχολογικό επίπεδο περιλαμβάνουν αυξημένη ανησυχία, άγχος και κατάθλιψη (Racine et al., 2020). Επίσης, αναφέρουν δυσκολίες ως προς την εξ αποστάσεως εκπαίδευση κυρίως σε σχέση με την έλλειψη κινήτρου, την απόσπαση προσοχής και τη δυσκολία μάθησης σε διαδικτυακές πλατφόρμες (Li et al., 2020).

(η συνέχεια στο τεύχος 177)


Επιστροφή

Ενημερωτικό δελτίο