Η Γεωργία Παντίδου είναι απόφοιτος του τμήματος Φιλολογίας του Ε.Κ.Π.Α. (1990) και έχει αποκτήσει μεταπτυχιακό (2010) και διδακτορικό τίτλο σπουδών (2018) από το Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας (Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών και Διδακτορικών Σπουδών του Π.Τ.Δ.Ε. «Σύγχρονα Περιβάλλοντα Μάθησης και Παραγωγή Διδακτικού Υλικού»). Η διδακτορική της διατριβή έχει ως θέμα την κριτική προσέγγιση της διδασκαλίας της Ποίησης στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση με τη συνδρομή των Τ.Π.Ε. Έχει συμμετάσχει σε επιστημονικά συνέδρια στην Ελλάδα και το εξωτερικό με εισηγήσεις δημοσιευμένες στα πρακτικά κατόπιν κρίσεως και έχει δημοσιεύσει σε συλλογικούς τόμους και επιστημονικά περιοδικά. Έχει εκδώσει μία μονογραφία και μια επιστημονική μελέτη, έχει συμμετάσχει ως εμπειρογνώμων στο έργο ΑΙΣΩΠΟΣ του Ι.Ε.Π. (ανάπτυξη μεθοδολογίας και δειγματικών σεναρίων στο μάθημα της Ιστορίας) ενώ συμμετέχει στην ομάδα εκπόνησης των νέων ΑΠΣ των Νέων Ελληνικών του ΕΠΑΛ (ΙΕΠ). Είναι Σύμβουλος Εκπαίδευσης Φιλολόγων του Ν. Φωκίδας και επιμορφώτρια στην αξιοποίηση των Τ.Π.Ε. στη διδασκαλία των φιλολογικών μαθημάτων, στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση, στη συνδιδασκαλία των Νέων Ελληνικών στα ΕΠΑ.Λ. και στα νέα ΑΠΣ της Λογοτεχνίας του Λυκείου. Κατά το ακαδημαϊκό έτος 2020-2021 δίδαξε «Εισαγωγή στη Νεοελληνική Φιλολογία» στο τμήμα Ιστορίας, Αρχαιολογίας και Κοινωνικής Ανθρωπολογίας του Παν. Θεσσαλίας και κατά το 2021-2022 τρία μαθήματα της ενότητας «Ψηφιακές Λογοτεχνικές Σπουδές» στο τμήμα Γλωσσικών και Διαπολιτισμικών Σπουδών του ίδιου Πανεπιστημίου.