ShareThis
Η Javascript πρέπει να είναι ενεργοποιημένη για να συνεχίσετε!

Συντάκτες

Κωνσταντίνος Σιπητάνος

Ο Κωνσταντίνος Σιπητάνος είναι εκπαιδευτικός-ερευνητής και μεταδιδακτορικός ερευνητής στο Πανεπιστήμιο Κρήτης. Έχει μεταπτυχιακό τίτλο στη Γλωσσολογία (2016) και διδακτορικό τίτλο (2020) στη Διδασκαλία Γλωσσών και στη Μεθοδολογία της  Συμμετοχικής Έρευνας Δράσης. Έχει εργαστεί ως ερευνητής και διδακτικό προσωπικό στα Τμήματα Φιλοσοφίας και Κοινωνικών Επιστημών στο Πανεπιστήμιο Κρήτης, στο τμήμα Προσχολικής Αγωγής στο Ε.Κ.Π.Α. και στο Μεταπτυχιακό πρόγραμμα Σύγχρονες Γλωσσολογικές Τάσεις για Εκπαιδευτικούς στο Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο. Έχει δημοσιεύσει άρθρα στο Περιοδικό EAR, στο Social Semiotics, Punctum, στο IJEL, στο Turkish Online Journal of Distance Education, GALA και στο EURO-JCS , κεφάλαια σε συλλογικούς τόμους στο  Routledge,  Analectika, Παν. Εκδόσεις Κρήτης και μία μονογραφία στις εκδόσεις Gutenberg. Έχει συμμετάσχει επίσης σε ερευνητικά έργα που χρηματοδοτήθηκαν α) από την Ευρωπαϊκή Ένωση στο πλαίσιο των δράσεων Erasmus+ όπως τα Coalition, S.HI.E.L.D. κατά της παραπληροφόρησης, CICADA και BackpackID και β) από κρατικούς οργανισμούς όπως  Disseminating Democracy in Schools, the Principals discourses in school settings and defining and Developing Artificial Intelligence literacy: a MOOC for all (επιστημονικά υπεύθυνος). Τα βασικά του ερευνητικά ενδιαφέροντα αφορούν τη συμμετοχική έρευνα δράσης, τη φωνή των μαθητών/-τριών, την κριτική ανάλυση λόγου, τους γραμματισμούς και την κοινωνική σημειωτική.


Αρθρογραφία

Περιεχόμενα τευχών 189-190 (διπλό τεύχος)
  • Κύριο άρθρο
  • Σχόλια
  • Απόψεις συναδέλφων
  • Παιδαγωγικά ζητήματα και ερευνητικές δράσεις
  • Προσεγγίσεις των ανθρωπιστικών μαθημάτων (Φθλοσοφία, Γλώσσα, Λογοτεχνία, Ιστορία)
  • Λογοτεχνική Νέα Παιδεία – Νέες αναγνώσεις
  • Βιβλιοσυστάσεις – Βιβλιοκριτική

Επιστροφή

Ενημερωτικό δελτίο