Αναλογίζομαι ότι η σύγχρονη πραγματικότητα, όσα βιώνουμε αυτές τις ημέρες και όσα θα βιώσουμε στο μέλλον, θα μείνουν ανεξίτηλα στην ιστορία. Όπως συνέβη με το Νοέμβρη του 1973 ή το Μάη του '68 στη Γαλλία.
Αν πριν από την ψήφιση του νόμου για τα ΑΕΙ ρωτούσες ένα φοιτητή ή καθηγητή πανεπιστημίου αν είναι ευχαριστημένος από την κατάσταση στα πανεπιστήμια, οι απαντήσεις που θα έπαιρνες θα έδειχναν την απόλυτη απογοήτευσή τους. Θα περιέγραφαν την κατάσταση με τα μελανότερα χρώματα
Το 1976 υπήρξε μια καταλυτική χρονιά για τη νεοελληνική κοινωνία και εκπαίδευση. Τη χρονιά αυτή κόπηκε κάθε δεσμός με το γλωσσοεκπαιδευτικό παρελθόν.
Από την αρχή της σχολικής χρονιάς οι εκπαιδευτικοί του Λυκείου κλήθηκαν να εφαρμόσουν τα Νέα Προγράμματα Σπουδών για την Α' Λυκείου, που σχεδιάστηκαν στο πλαίσιο της δημιουργίας του «Νέου Σχολείου».
Το GLOBE (Global Learning and Observations to Benefit the Environment), που λειτουργεί υπό την αιγίδα των Ηνωμένων Εθνών με σχετική απόφαση της ολομέλειάς τους, είναι ένα ερευνητικό πρόγραμμα για τις φυσικές επιστήμες, που υλοποιείται από το 1995 σε 111 χώρες συνολικά.