ShareThis
Η Javascript πρέπει να είναι ενεργοποιημένη για να συνεχίσετε!

Άρθρα

 Σελίδα 29 από 41: << < > >>

Η αμηχανία του μαθητή της Α' Λυκείου

Πολλές φορές και για πολλούς λόγους αξίζει να βρεθούμε στη θέση των μαθητών και των μαθητριών μας και να αναρωτηθούμε πώς προσλαμβάνουν τόσο τις επιλογές της πολιτείας όσο και τις παρεμβάσεις των δασκάλων τους.

Και μετά το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο, τι;

Πέρασαν μήνες από τότε που ψηφίστηκε από τη Βουλή των Ελλήνων το Νομοσχέδιο για τη συγχώνευση του Παιδαγωγικού Ινστιτούτο (Π.Ι.) με άλλους οργανισμούς και ακόμα αναμένω να ακούσω τη φωνή της ΟΛΜΕ και της ΔΟΕ.

Τα ΑΠΣ της Α'Λυκείου και η αποσπασματική Εγκύκλιος για την Αξιολόγηση

Όλοι οι φιλόλογοι της χώρας βρίσκονται σε αναστάτωση με την Υπουργική Εγκύκλιο για την αξιολόγηση των φιλολογικών μαθημάτων στην Α' Λυκείου για πολλούς λόγους δεοντολογικούς, επιστημονικούς και παιδαγωγικούς.

Το μάθημα της Φιλοσοφίας στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση

Το Τμήμα Φιλοσοφίας του Πανεπιστημίου Πατρών (Πρόεδρος Μ. Παρούσης) οργάνωσε ειδική ημερίδα στο Συνεδριακό Κέντρο του Πανεπιστημίου Πατρών (12 Δεκεμβρίου 2011), με θέμα, «Η Φιλοσοφία στην Εκπαίδευση».

Τα Νέα Αναλυτικά Προγράμματα και η καταγγελία τους από την ΠΕΦ και άλλες "δημοκρατικές δυνάμεις"

Οι 'φιλόλογοι' είναι ένας 'ιδιόρρυθμος' κλάδος εκπαιδευτικών της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, που διδάσκουν 9-10 διαφορετικά αντικείμενα, π.χ. αρχαία ελληνική γλώσσα, νέα ελληνική γλώσσα, μεταφρασμένα αρχαιοελληνικά κείμενα, λατινικά, λογοτεχνία, ιστορία (αρχαία, μεσαιωνική, νεότερη), φιλοσοφία, πολιτική και δίκαιο, κοινωνιολογία, ψυχολογία κλπ.

Πρόγραμμα GLOBE: σκέψου παγκόσμια, δράσε τοπικά

Το GLOBE (Global Learning and Observations to Benefit the Environment), που λειτουργεί υπό την αιγίδα των Ηνωμένων Εθνών με σχετική απόφαση της ολομέλειάς τους, είναι ένα ερευνητικό πρόγραμμα για τις φυσικές επιστήμες, που υλοποιείται από το 1995 σε 111 χώρες συνολικά.


 Σελίδα 29 από 41: << < > >>

Ενημερωτικό δελτίο