ShareThis
Η Javascript πρέπει να είναι ενεργοποιημένη για να συνεχίσετε!

Άρθρα

 Σελίδα 35 από 40: << < > >>

Μίλτος Κουντουράς: Ένας αξεπέραστος παιδαγωγός, 70 χρόνια μετά

Συμπληρώνονται εφέτος 70 χρόνια από το θάνατο του Μίλτου Κουντουρά. για τον οποίο ο Ασημάκης Πανσέληνος έγραψε ότι "ως παιδαγωγός υπήρξε ο πιο ανθρώπινος δάσκαλος πόβγαλε ποτέ το ρωμαίικο".

Προς μία νεο-συντηρητική αναδίπλωση;

Έφτασε νομίζω η ώρα να αναζητήσουμε όλοι τις σοβαρές συνέπειες που είχε η απόσυρση του περιβόητου σχολικού βιβλίου Ιστορίας της ΣΤ' Δημοτικού.

Εθνικός ναρκισσισμός και συνωμοσιολογία στο Διαδίκτυο

Δέχομαι τελευταία πολλά μηνύματα που αναφέρονται σε κινδύνους που αντιμετωπίζει η Ελλάδα "σύμφωνα με έγκυρες πηγές" και "ανεπιβεβαίωτες πληροφορίες", συνήθως από blog αγνώστων συγγραφέων.

Μια δίκη αλλιώτικη από τις άλλες

Σαράντα τώρα χρόνια στο εκπαιδευτικό κουρμπέτι αναρωτιόμουν ποιος είναι ο καλύτερος εκπαιδευτικός ή Διευθυντής. Φαίνεται να οδηγούμαι στο συμπέρασμα πως ο καλύτερος δάσκαλος/διευθυντής είναι ο άχρωμος, ο άγευστος, αυτός που δεν κάνει τίποτα πέρα από την τυπική διδασκαλία μέσα στην τάξη και τις τυπικές υποχρεώσεις που ορίζει η νομοθεσία.

Επιστημονικό Συμπόσιο για την Ιστορία

Πραγματοποιήθηκε, με εξαιρετική επιτυχία, στις 15 και 16 Οκτωβρίου 2009, επιστημονικό συμπόσιο με θέμα: Θεωρία, μεθοδολογία και διδακτική της Ιστορίας, που διοργανώθηκε από την Πανελλήνια Ένωση Φιλολόγων σε συνεργασία με την Εταιρεία Θεωρίας, Έρευνας και Διδακτικής της Ιστορίας (Πρόεδρος, ο καθηγητής Γεώργιος Ν. Λεοντσίνης) και το Εργαστήριο Κοινωνικών Επιστημών του Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Αθηνών (Διευθυντής, ο καθηγητής Μενέλαος Γκίβαλος).

Η Παιδαγωγική κατάρτιση των Πτυχιούχων Καθηγητών Σχολών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης

Όπως είναι γνωστό με το Ν. 2525 /97 θεσμοθετήθηκε η κατοχή εκ μέρους των πτυχιούχων των καθηγητικών σχολών του Πιστοποιητικού Παιδαγωγικής και Διδακτικής Επάρκειας ως απαραίτητης προϋπόθεσης για το διορισμό τους στην εκπαίδευση.

Μαθητές και Αρχαία ελληνικά: μια σχέση μίσους

Μια σχέση βασισμένη σε μια παρωχημένη μορφή διδασκαλίας η οποία βομβαρδίζει καθημερινά τους μαθητές με γραμματικά και συντακτικά φαινόμενα, ασύνδετα και απόμακρα από το αρχαίο κείμενο.


 Σελίδα 35 από 40: << < > >>

Ενημερωτικό δελτίο