Αναλογίζομαι ότι η σύγχρονη πραγματικότητα, όσα βιώνουμε αυτές τις ημέρες και όσα θα βιώσουμε στο μέλλον, θα μείνουν ανεξίτηλα στην ιστορία. Όπως συνέβη με το Νοέμβρη του 1973 ή το Μάη του '68 στη Γαλλία.
Εκδόθηκε πρόσφατα από το 'Ίδρυμα της Βουλής των Ελλήνων' ένας ογκωδέστατος τόμος, ο οποίος περιέχει άρθρα σχετικά με το 'Γλωσσικό ζήτημα', το οποίο ταλάνισε και εξακολουθεί να ταλανίζει, με διαφορετικό βέβαια τρόπο, από τη δημιουργία του νεοελληνικού κράτους την εκπαίδευση, αλλά και την πολιτιστική, οικονομική και κοινωνική ζωή των Νεοελλήνων.
Το The Iris Project είναι μη κερδοσκοπικός οργανισμός με έδρα την Οξφόρδη, ο οποίος υλοποιεί το ομότιτλο εκπαιδευτικό πρόγραμμα στο Ηνωμένο Βασίλειο από το 2006.
Κανείς δεν μπορεί να αρνηθεί ότι ο Νόμος πλαίσιο του 1982 ήταν ένα πολύ σημαντικό νομοθέτημα το οποίο λειτούργησε θετικά σε πολλές κατευθύνσεις για την αναβάθμιση των ΑΕΙ.
Ευχάριστη ήταν πράγματι η έκπληξη από τη δημοσίευση του νέου Προγράμματος Σπουδών της αρχαίας ελληνικής γλώσσας και γραμματείας.
Ψηφιακό Σχολείο, Ψηφιακή τάξη, Ψηφιακό εκπαιδευτικό περιεχόμενο (e-books), Ηλεκτρονική διοίκηση της Εκπαίδευσης, Νέες Τεχνολογίες και τέλος οι περιβόητες ΤΠΕ (Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνιών), είναι μερικά προς υλοποίηση οράματα για την εκπαίδευση της νέας γενιάς αυτής της Χώρας.
Με πρόσφατη εγκύκλιο της Υπουργού Παιδείας προς τις σχολικές μονάδες προτείνεται η επιστροφή, από τους μαθητές/τριες, όσο το δυνατόν περισσότερων διδακτικών βιβλίων στο τέλος της σχολικής χρονιάς.
Το ξέραμε, αλλά τώρα με την οικονομική μας κατρακύλα το επιβεβαιώσαμε, ότι δηλ. οι εκπαιδευτικοί είναι οι χαμηλότερα αμειβόμενοι υπάλληλοι του ελληνικού δημοσίου. Ο τελευταίος κλητήρας της ΔΕΗ αμείβεται περισσότερο από έναν Διευθυντή Λυκείου.
Ενδιαφέρουσα εκδοτική πρόταση με αρκετά αξιόλογα κείμενα διεπιστημονικού χαρακτήρα τα οποία πραγματεύονται τις αντιφάσεις, τα διλήμματα και τις αντιπαραθέσεις που προκαλεί ο συσχετισμός των εννοιών "πολιτισμική ετερότητα" και "ανθρώπινα δικαιώματα" στο σύγχρονο κοινωνικό περιβάλλον.