Συγκρίνοντας τον λογοτεχνικό -και μη- τόπο των αφηγήσεων με τους υπαρκτούς «μη-χώρους» της εποχής μας, αντιλαμβανόμαστε ότι αυτές οι γεωγραφίες μετάβασης επιβιώνουν πλέον μόνο στη μυθοπλασία, ως ντοκουμέντα μιας άλλης εποχής, προκαλώντας μας μια αναπόφευκτα νοσταλγική διάθεση.
Δημιουργία ιστορικού ντοκιμαντέρ ως μέσου τόνωσης του μαθητικού ενδιαφέροντος για την ιστορία και ανάπτυξης κριτικού γραμματισμού: «Από τον ιταλικό φασισμό στο νεοφασισμό»
Κι εκείνοι οι δυο σαν πια αποχόρτασαν γλυκό φιλί κι αγκάλη: Η αναγνώριση Οδυσσέα - Πηνελόπης, από το κείμενο στα κόμικς και στην πολυτροπική της ανάπλαση
"Από τη γλώσσα της εικόνας στη γλώσσα ως κώδικα επικοινωνίας και από τη ζωγραφική στη δημιουργική γραφή: Προτάσεις αξιοποίησης μιας εκπαιδευτικής επίσκεψης σε μουσείο για την προαγωγή της γλωσσικής έκφρασης."