Πτυχίο της Φιλοσοφικής Σχολής του Α.Π.Θ., Τμήμα: Φιλοσοφίας Παιδαγωγικής (ειδίκευση στην Παιδαγωγική) (2006).
Μεταπτυχιακό δίπλωμα σπουδών στον Τομέα Παιδαγωγικής της Φιλοσοφικής Σχολής του Α.Π.Θ., Τμήμα: Φιλοσοφίας και Παιδαγωγικής, στην ειδίκευση “Σχολική Παιδαγωγική και Νέες Τεχνολογίες στην Εκπαίδευση” (2009).
Διδακτορικό στον Τομέα Παιδαγωγικής της Φιλοσοφικής Σχολής του Α.Π.Θ., Τμήμα: Φιλοσοφίας και Παιδαγωγικής, με θέμα: «Πρακτικές ψηφιακού γραμματισμού υποψηφίων φιλολόγων» (2014).
Γεφυρώνοντας την παιδαγωγική θεωρία με τη διδακτική πράξη: Μια ποιοτική έρευνα στην Πρακτική ’σκηση των φοιτητών και φοιτητριών του Τμήματος Ιστορίας και Εθνολογίας του Δ.Π.Θ. σε σχολεία της Θράκης