"Η «ιστορία» του Ακρίβου, με τη φωνή και από τη σκοπιά της Ανδρομάχης, είναι στην ουσία μια προσπάθεια αποτύπωσης του τρόπου με τον οποίο κατασκευάζονται οι ανδρισμοί σε καιρό πολέμου."
Γράφει ο Δημήτρης Χριστόπουλος, φιλόλογος-συγγραφέας
"Επειδή, λοιπόν, «Η Ιστορία θα συνεχίσει να αφήνει πατημασιές και πτώματα στο χιόνι», αυτό που φωτίζει το Χιόνι των Αγράφων είναι το ουρλιαχτό αγάπης των θυμάτων και των απλών ανθρώπων, όχι μόνο του Εμφυλίου αλλά όλων των ιστορικών εξελίξεων -φυσικά και των σημερινών- να αποκτήσουν φωνή μέσα από τη λογοτεχνία."
Γράφει ο Κώστας Αγγελάκος
"Τα πρωτοβρόχια είναι ένα μυθιστόρημα ενηλικίωσης, μια ιστορία αναζήτησης της προσωπικής ταυτότητας, ένα ταξίδι ωρίμανσης, το οποίο περιλαμβάνει γλυκόπικρα περιστατικά της καθημερινότητας, μικρά και μεγάλα γεγονότα της προσωπικής και οικογενειακής ζωής, καθώς και της τοπικής κοινότητας, αλλά και της ευρύτερης κοινωνίας που μας επιβεβαιώνει ότι η παιδική ηλικία μάς ακολουθεί όπου κι αν πάμε και αφήνει κάτι ανεξίτηλο μέσα μας."
Γράφει η Φωτεινή Καλογερογιάννη
Δεν επιτρέπεται η αναδημοσίευση, ολική, μερική ή περιληπτική αναπαραγωγή, η κατά παράφραση ή διασκευή των κειμένων που περιέχονται στο τεύχος με οποιονδήποτε τρόπο (ηλεκτρονικό, μηχανικό, φωτοτυπικό, ηχογράφησης ή άλλο), χωρίς προηγούμενη γραπτή άδεια του εκδότη.
"Τι είναι, λοιπόν, αυτό που συνιστά την παιδαγωγική και διδακτική επάρκεια με σύγχρονους επιστημονικούς αλλά και πολιτικούς όρους και ως προς τι πρέπει ένας εκπαιδευτικός να είναι επαρκής;"
του Βασίλη Τσάφου
"Το πώς ακριβώς γίνεται αντιληπτή η επαγγελματική ανάπτυξη του εκπαιδευτικού από το ΙΕΠ είναι εμφανές από το πώς οργανώνει τις επιμορφώσεις, οι οποίες τύποις μόνο στηρίζουν τον εκπαιδευτικό στο να κατανοήσει τις εκπαιδευτικές αλλαγές."
της Ελευθερίας Παπαμανώλη
"Η αλλαγή των Προγραμμάτων Σπουδών" παρουσιάζεται κάθε φορά ως πανάκεια για τη «μεταρρύθμιση» του εκπαιδευτικού συστήματος, χωρίς να έχουν διερευνηθεί οι βασικοί λόγοι της «αποτυχίας» ή της απόρριψης των υπαρχόντων ή των προηγούμενων προγραμμάτων ή οι άλλες δομικές αλλαγές που απαιτούνται στην οργάνωση και καθημερινότητα της σχολικής πράξης."
του Κωνσταντίνου Αγγελάκου