ShareThis
Η Javascript πρέπει να είναι ενεργοποιημένη για να συνεχίσετε!

Άρθρα

Περιεχόμενα τεύχους 182
pic

[6/7/2022]

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ ΤΕΥΧΟΥΣ 182: Απρίλιος - Μάιος - Ιούνιος 2022

ΚΥΡΙΟ ΑΡΘΡΟ: Η ανώτατη εκπαίδευση μάς ενδιαφέρει όλους

ΣΧΟΛΙΑ

Κώστας Αγγελάκος, Εξετάζομαι, άρα ζω;

Ο ΛΟΓΟΣ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ

Ρούλα Μουντάνου, Τι θα γίνει τελικά με τη Νεοελληνική Γλώσσα και Λογοτεχνία; Ή τι τραβάνε οι μαθητές/-τριες και οι καθηγητές/-τριες;

ΑΦΙΕΡΩΜΑ: Η ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ: ΑΝΑΣΤΟΧΑΣΜΟΙ ΚΑΙ ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ

Βενετία Αποστολίδου, Η λογοτεχνική εκπαίδευση σήμερα: το επιστημονικό πεδίο και η σχολική πραγματικότητα (περίληψη)

Τριαντάφυλλος Η. Κωτόπουλος, Το Νέο Πρόγραμμα Σπουδών για το μάθημα της Λογοτεχνίας στο Λύκειο: προκλήσεις και προοπτικές (περίληψη)

Τζίνα Καλογήρου, Το μοτίβο της εκλογής των τριών κουτιών: διδάσκοντας το λογοτεχνικό κείμενο με βάση το νέο ΠΣ για τη Λογοτεχνία στο Γυμνάσιο

Σπύρος Κιοσσές, Η θεωρία της λογοτεχνίας και η λογοτεχνική εκπαίδευση: Σκέψεις με αφορμή τα νέα Προγράμματα Σπουδών για τη Λογοτεχνία

Στράτος Μυρογιάννης, Λογοτεχνία και δημιουργική γραφή στον 20ό αιώνα: μια πρώτη συσχέτιση (περίληψη)

Δημήτρης Χριστόπουλος, Η Λογοτεχνία ως μάθημα στο Λύκειο. Αυτονομία ή Συνεξέταση; Η αξιολόγηση του λογοτεχνικού κειμένου (περίληψη)

Παναγιώτης Χατζημωυσιάδης, Λογοτεχνώντας την ιστορία

Μαριγώ Αλεξοπούλου, Ποίηση και σχολείο: παράθυρο που οδηγεί στην ομορφιά (περίληψη)

Μαρία Παναγιωτοπούλου, Η διδασκαλία αυτοτελούς θεατρικού κειμένου στο πλαίσιο του μαθήματος της Λογοτεχνίας. Μια διδακτική προσέγγιση στο Παραμύθι χωρίς όνομα του Ιάκωβου Καμπανέλλη (περίληψη)

ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ (Γλώσσα, Λογοτεχνία, Ιστορία)

Ευάγγελος Π. Μαλμέν, Kειμενική γραμματική και μεταγλωσσική συζήτηση: συστατικά της σύγχρονης γλωσσικής διδασκαλίας (περίληψη)

Φωτεινή Καλογερογιάννη, Δεσπόζουσα γλώσσα, ιδιότητα του πολίτη, επάρκεια επικοινωνίας και αλλόγλωσσοι/δίγλωσσοι μαθητές (περίληψη)

Ελένη Δ. Λαζαρίδου, Διαδραστική εφαρμογή για την ενημέρωση κατά της παιδικής ψυχικής κακοποίησης με βάση τη δομική σημαντική του Greimas (περίληψη)

Χρύσα Κουλιάκη, Η δημοκρατία γεννά τη δικτατορία. Κριτική ανάγνωση και ιστορική ερμηνεία αποσπάσματος από το έργο του Ασημάκη Πανσέληνου Τότε που ζούσαμε (περίληψη)

ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ ΚΑΙ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ

Κυριακή Φαρδή, Παναγιώτης Γατσωτής, Πέτρος Τραντάς, «Στα φτερά της ιστορίας: μαγνητικοί κύκλοι της δευτέρας»: διερεύνηση των απόψεων των εκπαιδευτικών για την επιμόρφωσή τους στην ιστορική εκπαίδευση (περίληψη)

Μενέλαος Τζιφόπουλος, Υποψήφιοι εκπαιδευτικοί συζητούν για τον αποτελεσματικό εκπαιδευτικό: έρευνα με ομάδα εστίασης (περίληψη)

ΒΙΒΛΙΟΚΡΙΤΙΚH

Μαρία Δ. Σφήκα, Άλογα στο στήθος
Γράφει ο Αναστάσιος Στέφος (απόσπασμα)

 

Πληροφορίες για τη συνδρομή του 2022 εδώ.

 

Δεν επιτρέπεται η αναδημοσίευση, ολική, μερική ή περιληπτική αναπαραγωγή, η κατά παράφραση ή διασκευή των κειμένων που περιέχονται στο τεύχος με οποιονδήποτε τρόπο (ηλεκτρονικό, μηχανικό, φωτοτυπικό, ηχογράφησης ή άλλο), χωρίς προηγούμενη γραπτή άδεια του εκδότη.


Συντάκτες

Ενημερωτικό δελτίο