Η Κυριακή Φαρδή είναι μέλος Εργαστηριακού και Διδακτικού Προσωπικού (ΕΔΙΠ) στο Εργαστήριο Ιστορίας και Κοινωνικών Επιστημών του ΠΤΔΕ, Πανεπιστημίου Αιγαίου. Είναι διδάκτορας του ΠΤΔΕ ΑΠΘ στην Ιστορική Εκπαίδευση. Κατέχει, επίσης, δύο μεταπτυχιακούς τίτλους σπουδών (στις Επιστήμες της Αγωγής και στη Σχολική Ψυχολογία) και πτυχίο (προπτυχιακού κύκλου σπουδών) του ΤΕΠΑΕ του ΑΠΘ. Ήταν επί σειρά ετών (19 χρόνια περίπου) εκπαιδευτικός πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης (νηπιαγωγός και προϊσταμένη νηπιαγωγείων). Είναι μέλος ελληνικών και διεθνών επιστημονικών συλλόγων και ομάδων. Ηλεκτρονικός Σύνδεσμος Κειμένων Δημοσιεύσεων: https://aegean.academia.edu/KyriakiFardi και ORCID: https://orcid.org/0000-0001-9379-7757. Έχει δημοσιεύσει πολλές μελέτες και έρευνές της σε ελληνικά και διεθνή επιστημονικά περιοδικά (ελληνική και αγγλόφωνη βιβλιογραφία), σε πρακτικά συνεδρίων και έχει κάνει πολλές ανακοινώσεις σε επιστημονικά συνέδρια και επιμορφωτικές δράσεις. Μερικές ενδεικτικές πρόσφατες δημοσιεύσεις της είναι οι εξής: Fardi, K. (2024). The modality of historical thinking in the latest Greek primary school curriculum and the new challenges in history education. The Curriculum Journal, 00, 1–14. https://doi.org/10.1002/curj.306 και Fardi, K. (2024). Should history education begin in kindergarten? Investigating the social representation of prospective and currently employed educators regarding the introduction of children in early childhood education. Historical Thinking, Culture, and Education. 1(1). https://doi.org/10.12685/htce.1286. Είναι, επίσης, συγγραφέας της μονογραφίας με τίτλο: «Εισαγωγή στην Ιστορική Εκπαίδευση των παιδιών. Με την προοπτική της ιστορικής σκέψης» (Εκδ. Μπαρμπουνάκη).