ShareThis
Η Javascript πρέπει να είναι ενεργοποιημένη για να συνεχίσετε!

Συντάκτες

Παναγιώτης Γατσωτής

Ο Παναγιώτης Γατσωτής διορίστηκε ως φιλόλογος στη δημόσια δευτεροβάθμια εκπαίδευση το 1995, ενώ έχει υπηρετήσει ως στέλεχος της εκπαίδευσης σε διάφορες θέσεις (διευθυντής σχολείου, Συντονιστής Εκπαιδευτικού Έργου και Σύμβουλος Εκπαίδευσης Φιλολόγων). Έχει εκπονήσει μεταπτυχιακό δίπλωμα ειδίκευσης στη Σύγχρονη Ευρωπαϊκή Ιστορία (1995) και διδακτορική διατριβή στη Διδακτική της Ιστορίας (2005). Το συγγραφικό έργο του εστιάζεται στη διδασκαλία του μαθήματος της Ιστορίας και αφορά σε βιβλία και άρθρα (στα ελληνικά και στα αγγλικά) που έχουν συνταχθεί είτε ως μονογραφίες είτε στο πλαίσιο συγγραφικών ομάδων. Έχει επίσης συμμετάσχει σε ερευνητικό πρόγραμμα σχετικό με τη διδασκαλία του μαθήματος της Ιστορίας σε μαθητές-μαθήτριες ελληνικών σχολείων με μεταναστευτικό υπόβαθρο, συνεργάζεται με το περιοδικό Νέα Παιδεία-Γλώσσα και είναι ιδρυτικό μέλος του Ομίλου για την Ιστορική Εκπαίδευση στην Ελλάδα. Από το 2021 διδάσκει σε πανεπιστημιακό μεταπτυχιακό πρόγραμμα με αντικείμενο τα προγράμματα σπουδών Ιστορίας, ελληνικά και διεθνή


Αρθρογραφία

 Σελίδα 2 από 3: << < > >>

Η Ομάδα Ιστορίας προτείνει για τον Νοέμβριο 2022

Νέες εκδόσεις

Επετειακά 

On line για τραυματικά και επίμαχα ιστορικά ζητήματα

Εκθέσεις, συνέδρια

Ιστότοποι-ιστοσελίδες με ενδιαφέρον για την ιστορική εκπαίδευση

Αρθρογραφία

Διεθνείς τοποθετήσεις

Μόνο σε ψηφιακή μορφήΙστορία
Η Ομάδα Ιστορίας προτείνει για τον Οκτώβριο 2022
  • Νέες εκδόσεις
  • Επετειακά
  • On line για τραυματικά και επίμαχα ιστορικά ζητήματα
  • Συνέδρια
  • Ιστότοποι-ιστοσελίδες, προγράμματα μη τυπικής ιστορικής εκπαίδευσης
  • Αρθρογραφία
  • Ντοκιμαντέρ
  • Διεθνείς τοποθετήσεις
Μόνο σε ψηφιακή μορφήΙστορία
Η Ομάδα Ιστορίας προτείνει για τον Σεπτέμβριο 2022

Νέες εκδόσεις

Επετειακά

On line για τραυματικά και επίμαχα ιστορικά ζητήματα

Ιστότοποι-ιστοσελίδες με ενδιαφέρον για την ιστορική εκπαίδευση

Αρθρογραφία

Αθηναϊκοί «ιστορικοί» περίπατοι

Διεθνείς τοποθετήσεις

Μόνο σε ψηφιακή μορφήΙστορία
Η Ομάδα Ιστορίας προτείνει για τον Ιούλιο 2022

Νέες εκδόσεις

Επίκαιρα

On line για τραυματικά και επίμαχα ιστορικά ζητήματα

Ιστότοποι-ιστοσελίδες με ενδιαφέρον για την ιστορική εκπαίδευση

Αρθρογραφία

Διεθνείς τοποθετήσεις

Μόνο σε ψηφιακή μορφήΙστορία
Περιεχόμενα τεύχους 182

ΚΥΡΙΟ ΑΡΘΡΟ

ΣΧΟΛΙΑ

Ο ΛΟΓΟΣ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ

ΑΦΙΕΡΩΜΑ: Η ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ: ΑΝΑΣΤΟΧΑΣΜΟΙ ΚΑΙ ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ

ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ (Γλώσσα, Λογοτεχνία, Ιστορία)

ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ ΚΑΙ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ

ΒΙΒΛΙΟΚΡΙΤΙΚH

 

Η Ομάδα Ιστορίας προτείνει για τον Ιούνιο 2022
  • Νέες εκδόσεις
  • Επίκαιρα
  • Για το Ολοκαύτωμα και άλλα τραυματικά και επίμαχα ιστορικά ζητήματα
  • Ιστότοποι-ιστοσελίδες με ενδιαφέρον για την ιστορική εκπαίδευση
  • Τοπική Ιστορία
  • Δελτίο (12.6.2022) του Ομίλου για την Ιστορική Εκπαίδευση στην Ελλάδα για τα θέματα των Πανελλαδικών Εξετάσεων
  • Διεθνείς τοποθετήσεις
  • Μεταπτυχιακά προγράμματα

 

 

Μόνο σε ψηφιακή μορφήΙστορία
Η Ομάδα Ιστορίας προτείνει για τον Μάιο 2022
  • Νέες εκδόσεις
  • Επετειακά
  • Ολοκαύτωμα και άλλα τραυματικά και επίμαχα ιστορικά ζητήματα
  • Ιστότοποι-ιστοσελίδες με ενδιαφέρον για την ιστορική εκπαίδευση
  • Συνέδρια
  • Για την Ουκρανία και την ιστορία της
  • Αρθρογραφία
  • Διεθνείς τοποθετήσεις
Μόνο σε ψηφιακή μορφήΙστορία
Η Ομάδα Ιστορίας προτείνει για τον Απρίλιο
  • Νέες εκδόσεις
  • Ιστότοποι-ιστοσελίδες με ενδιαφέρον για την ιστορική εκπαίδευση
  • Συνέδρια
  • Τοπική Ιστορία
  • Για την Ουκρανία και την ιστορία της
  • Αρθρογραφία
  • Διεθνείς τοποθετήσεις
Μόνο σε ψηφιακή μορφήΙστορία
Η Ομάδα Ιστορίας προτείνει για τον Μάρτιο του 2022

Οι προτάσεις της Ομάδας Ιστορίας γι' αυτόν τον μήνα.

Μόνο σε ψηφιακή μορφήΙστορία
Η Ομάδα Ιστορίας προτείνει για τον Φεβρουάριο 2022

Η Ομάδα Ιστορίας μάς προτείνει για τον Φεβρουάριο

Μόνο σε ψηφιακή μορφήΙστορία
Η Ομάδα Ιστορίας προτείνει για τον Ιανουάριο 2022

Οι προτάσεις της Ομάδας Ιστορίας για τον Ιανουάριο του 2022

Μόνο σε ψηφιακή μορφήΙστορία
Περιεχόμενα τεύχους 180

Τεύχος 180: Οκτώβριος - Νοέμβριος - Δεκέμβριος 2021

Σχολιασμός της εκπαιδευτικής επικαιρότητας

Αφιέρωμα στον Νικήτα Παρίση

Ζητήματα και προσεγγίσεις των ανθρωπιστικών μαθημάτων (Φιλοσοφία, Γλώσσα, Λογοτεχνία, Νέες Τεχνολογίες)

Βιβλιοκριτική

 

Προτάσεις από την Ομάδα Ιστορίας (Δεκέμβριος 2021)

H Ομάδα Ιστορίας προτείνει για τον Δεκέμβριο του 2021

Μόνο σε ψηφιακή μορφήΙστορία
Τράπεζα Θεμάτων Διαβαθμισμένης Δυσκολίας (Τ.Θ.Δ.Δ.) στο μάθημα της Ιστορίας Λυκείου; Ίσως μία άλλη.

"Ο στόχος μου ήταν να αναδείξω την κατά την εκτίμησή μου ασυμβατότητα της ΤΘΔΔ, όπως αυτή καλείται να λειτουργήσει σήμερα, με βασικά διακυβεύματα της σύγχρονης ιστορικής εκπαίδευσης. Πιστεύω ωστόσο ότι θεσμικές αλλαγές μπορούν να την μετατρέψουν σε πολύ χρήσιμο, ανοιχτό και προσβάσιμο σε όλους-όλες αποθετήριο, με πολυτροπικό υλικό, που θα υποστηρίζει πολυεπίπεδα και δεν θα ποδηγετεί τη διδακτική πράξη."

Η Ομάδα Ιστορίας προτείνει για τον Νοέμβριο

Οι προτάσεις της Ομάδας Ιστορίας για τον Νοέμβριο 2021

Μόνο σε ψηφιακή μορφήΙστορία
Σχόλιο για τα θέματα της Ιστορίας Ανθρωπιστικών Σπουδών στις Πανελλαδικές Εξετάσεις της 22ας Ιουνίου 2021

Τα φετινά θέματα στο μάθημα της Ιστορίας Ανθρωπιστικών Σπουδών παρουσίαζαν αρκετές ομοιότητες με τα προηγούμενα χρόνια, αλλά είχαν και κάποιες ενδιαφέρουσες διαφορές.

 

Μόνο σε ψηφιακή μορφήΙστορία
Η Ομάδα Ιστορίας προτείνει για τον Ιούνιο

Δείτε τις προτάσεις της Ομάδας Ιστορίας για τον Ιούνιο 2021.

Μόνο σε ψηφιακή μορφήΙστορία

 Σελίδα 2 από 3: << < > >>

Επιστροφή

Ενημερωτικό δελτίο