Η Javascript πρέπει να είναι ενεργοποιημένη για να συνεχίσετε!

Νέα - Δραστηριότητες

 Σελίδα 2 από 7: << < > >>

Ως αποτέλεσμα επαγγελματικής έξης…

"Καταγράψτε όλους αυτούς που μόνο από μεράκι κι αγάπη για τη δουλειά τους, έξη επαγγελματική ας το ξαναβαφτίσουμε, έβαλαν ενέχυρο τον ελεύθερο χρόνο τους και εκπόνησαν προγράμματα με κάποια ουσία (περιβαλλοντικά, πολιτιστικά) χωρίς να περιμένουν ανταμοιβή, αφού δεν είχε θεσμοθετηθεί κάτι τέτοιο. Κάπου στα αρχεία των γραφείων θα υπάρχουν τα ονόματά τους, μόνο να ταξινομηθούν χρειάζεται. Μήπως η δουλειά τους δεν αποτελεί δείγμα για την αξιολόγησή τους; Τι να πούμε και για εκείνους που άμεσα ανταποκρίθηκαν στην πρόκληση της τηλεκπαίδευσης, φρόντισαν να εξοπλιστούν με πιο σύγχρονους ηλεκτρονικούς υπολογιστές και πληρώνουν ένα χρόνο τώρα από τον μισθό τους συνδέσεις  προκειμένου να κάνουν μάθημα για το δημόσιο σχολείο. Αναφέρομαι σ’ αυτούς ντε, που εξηγούν στους μαθητές, τους οποίους κανείς δεν εκπαίδευσε, τους όρους της τηλεκπαίδευσης και της ασύγχρονης ηλεκτρονικής πλατφόρμας, αυτούς με την χρόνια έξη, λέω. Μήπως δεν αξιολογήθηκαν από τις πράξεις τους;  "

18-03-2021 23:36:25
Παρεμβάσεις
Σχολικές Βιβλιοθήκες στην Ελλάδα: μύθοι και αλήθειες

Οι Σχολικές Βιβλιοθήκες συχνά παραμένουν αόρατες αν και υπάρχουν. Η συγκεκριμένη συνθήκη χρήζει δραστικής παρέμβασης και αλλαγής. Επιβάλλεται η δημιουργική χρήση της Σχολικής Βιβλιοθήκης και η ένταξή της στο εκπαιδευτικό έργο. Επιβάλλεται η επιμόρφωση των εκπαιδευτικών, ώστε να πάψουν να αποτελούν παράγωγα ενός συστήματος, που δεν συμμερίζεται την αναγκαιότητα της βιβλιοθήκης στο πλαίσιο της σχολικής κοινότητας. Επιβάλλεται η ενίσχυση (οικονομική και ηθική) του θεσμού των Σχολικών Βιβλιοθηκών από το ίδιο το κράτος.

02-03-2021 21:06:41
Παρεμβάσεις
Αξιολόγηση στην εκπαίδευση ή κριτικός εκπαιδευτικός αναστοχασμός;

Αντί για αξιολόγηση, μήπως μπορούμε να μιλήσουμε για εκπαιδευτικό στοχασμό και αναστοχασμό πάνω στα προγράμματα σπουδών, τις δομές του σχολείου, τις μεθόδους διδασκαλίας, τον τρόπο εξέτασης των μαθητών/μαθητριών με σκοπό τη σταδιακή αλλαγή τους κτλ;

Του Κώστα Θεριανού

 

01-03-2021 22:11:53
Παρεμβάσεις
Α. Σαμαράκης, Γιατί είμαι Χριστιανός | Νέα κυκλοφορία

Νέα κυκλοφορία από τις εκδόσεις Ψυχογιός

28-02-2021 00:51:55
Νέα
Τράπεζα θεμάτων: Παρέμβαση του Ομίλου για την Ιστορική Εκπαίδευση στην Ελλάδα

Ο Όμιλος για την Ιστορική Εκπαίδευση στην Ελλάδα [Ο.Ι.Ε.Ε., Φεβρουάριος 2021] για τα θέματα Ιστορίας στην Τράπεζα Θεμάτων

25-02-2021 20:10:09
Παρεμβάσεις
Εξισωτισμός ή αριστεία; Ένα δίλημμα κενό περιεχομένου

Η συζήτηση για την εκπαίδευση στην Ελλάδα σήμερα, με διακομματική ευθύνη, περιστρέφεται γύρω από ένα ψευδές και παραπλανητικό δίλημμα: Εξισωτισμός ή αριστεία; Η αντιπαράθεση των δύο ιδεολογημάτων, φορτισμένη με παραταξιακή αστρόσκονη, στην πραγματικότητα αποπροσανατολίζει από τα υπαρκτά προβλήματα της εκπαιδευτικής κοινότητας.

23-02-2021 23:27:39
Παρεμβάσεις
Αυτο-αξιολόγηση σχολείου. Μη βαφτίζουμε το κρέας ψάρι

Κείμενο-παρέμβαση του Γ. Μπαγάκη, Ομότιμου Καθηγητή στο Τμήμα Κοινωνικής και Εκπαιδευτικής Πολιτικής Πανεπιστημίου Πελοποννήσου, με αφορμή την αυτοαξιολόγηση.

 

 

23-02-2021 10:55:30
Παρεμβάσεις
Ανακοίνωση της "Νέας Παιδείας" για τα τεκταινόμενα στον χώρο του θεάτρου και της εκπαίδευσης

Ο πολιτισμός και η παιδεία είναι όμοροι χώροι, συγκοινωνούντα δοχεία. Και, δυστυχώς, είδαμε να κυκλοφορούν εκεί, ελεύθερα και για χρόνια, ανενόχλητοι κακοποιητές, τους οποίους τώρα βρίσκουν τη δύναμη τα θύματά τους να καταγγείλουν.

22-02-2021 10:25:03
Παρεμβάσεις
Σκέψεις με αφορμή την αξιολόγηση των σχολικών μονάδων

Ένα κείμενο-παρέμβαση: Έντεκα Οργανωτικοί Συντονιστές καταθέτουν τους προβληματισμούς τους γύρω από το θέμα της αξιολόγησης σχολικής μονάδας.

21-02-2021 20:49:03
Παρεμβάσεις
Τεύχος 176: Κυκλοφόρησε

Το τεύχος 176 της Νέας Παιδείας, το τελευταίο για το 2020, κυκλοφόρησε σε έντυπη και ψηφιακή μορφή.

Θα βρείτε εδώ τα περιεχόμενά του.

 

17-02-2021 12:22:03
Νέα
Ενημερωτικό δελτίο Ιανουαρίου 2021

Διαβάστε εδώ το Ενημερωτικό δελτίο Ιανουαρίου 2021 της Νέας Παιδείας. Αν επιθυμείτε να λαμβάνετε ενημέρωση στο ηλεκτρονικό σας ταχυδρομείο, μπορείτε να εγγραφείτε δωρεάν στο κάτω μέρος του ιστοχώρου του περιοδικού.

09-02-2021 17:03:53
Νέα
Αλλαγές στο μάθημα των Αρχαίων της Α' Λυκείου

Ένα κείμενο-παρέμβαση της Ομάδας των Αρχαίων Ελληνικών για δύο αλλαγές στις οδηγίες διδασκαλίας του μαθήματος, που δεν αναδείχθηκαν λόγω εκτάκτων συνθηκών.

Ακολουθεί ερωτηματολόγιο, το οποίο καλούμε τους συναδέλφους να συμπληρώσουν.

08-02-2021 18:56:37
Παρεμβάσεις
Συγκρότηση Ομάδας Λόγου και Σκέψης από τη Λογοτεχνική Νέα Παιδεία

Σήμερα ανακοινώνεται η Ομάδα Λόγου και Σκέψης της ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΚΗΣ ΝΕΑΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ, η οποία  αποτελείται από τους:

  • Κώστα Καραβίδα, Δοκίμιο - Κριτική (συντονιστής της Ομάδας)
  • Κώστα Ακρίβο, Πεζογραφία
  • Μαριγώ Αλεξοπούλου, Ποίηση
  • Αγγελική Δαρλάση, Λογοτεχνία για παιδιά και Εφήβους
  • Νατάσα Μερκούρη, Θέατρο - Κινηματογράφος
  • Κώστα Αγγελάκο, Επιστήμη - Εκπαίδευση
15-01-2021 22:36:09
Δραστηριότητες
Συγκρότηση επιστημονικής ομάδας ανθρωπιστικών και κοινωνικών επιστημών

Σήμερα ανακοινώνεται η Επιστημονική Ομάδα των Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών, η οποία  αποτελείται από τους:

  • Αγγελάκο Κώστα στον τομέα της Παιδαγωγικής-Διδακτικής
  • Γατσωτή Παναγιώτη και Στουραΐτη Ηλία στο γνωστικό πεδίο της Ιστορίας
  • Θεριανό Κώστα στα γνωστικά πεδία της Κοινωνιολογίας και της Φιλοσοφίας
  • Σεράνη Παναγιώτη και Παπαμανώλη Ελευθερία στο γνωστικό πεδίο της Αρχαίας Ελληνικής Γλώσσας και Γραμματείας
  • Χριστόπουλο Δημήτρη στο γνωστικό πεδίο της Νεοελληνικής Γλώσσας και Λογοτεχνίας
15-01-2021 22:18:47
Δραστηριότητες
Συνδρομή για το 2021

Το είδος της συνδρομής έχει αλλάξει. Γι' αυτό και παρακαλούμε τους παλιούς μας συνδρομητές να συμπληρώσουν εκ νέου το έντυπο της αίτησης.

11-01-2021 10:50:22
Νέα
Τράπεζα θεμάτων: στο ίδιο έργο θεατές!

Παρέμβαση του Κώστα Αγγελάκου για την Τράπεζα Θεμάτων. "Εύλογα θα αναρωτιόταν κανείς διαβάζοντας τον τίτλο του κειμένου πως είναι δυνατό σε μια εποχή πανδημίας, παγκόσμιας ανησυχίας για το μέλλον και, κυρίως, βαρύτατου πλήγματος στον πολιτισμό και στη δια ζώσης εκπαιδευτική διαδικασία, εμείς να εξακολουθούμε να ασχολούμαστε με την .... τράπεζα θεμάτων διαβαθμισμένης δυσκολίας (Τ.Θ.Δ.Δ.) (sic)!"

08-01-2021 11:46:13
Παρεμβάσεις
Ελληνική Επανάσταση και Δημόσια Οικονομία

Η πρώτη έκδοση -για το 2021- του Ιονίου Πανεπιστημίου (Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα "Ιστορική Έρευνα, Διδακτική και Νέες Τεχνολογίες"). Μελέτη βγαλμένη από  τα "σπλάχνα" του Τμήματος Ιστορίας του Ιδρύματος, το οποίο εξακολουθεί να διατηρεί, μοναδική περίπτωση στην ελληνική πραγματικότητα, θέση Καθηγητή με αντικείμενο την Ιστορία της Ελληνικής Επανάστασης και Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα με κύριο πεδίο έρευνας την Ελληνική Επανάσταση.

06-01-2021 22:21:48
Νέα
Ψηφιοποίηση της "Γλώσσας"

Ολοκληρώθηκε η ψηφιοποίηση του εμβληματικού περιοδικού. Το περιοδικό διατίθεται μόνο σε ψηφιακή μορφή.  Διαβάστε στο τεύχος 176 της Νέας Παιδείας το άρθρο του Γιάννη Μπασλή, διευθυντή του περιοδικού, για την ιστορία του εμβληματικού περιοδικού.

06-01-2021 21:51:50
Νέα
Με αφετηρία την Ιστορία

Παρέμβαση της Νατάσας Μερκούρη για τη δημοκρατική εκπαίδευση. "Τρεις γενναίες προσπάθειες, συμπράξεις προσώπων, φορέων και κρατών, που καλούν τον εκπαιδευτικό κόσμο να μην αποστρέφει το βλέμμα από τις ιστορικές αλήθειες και τη σύγχρονη πραγματικότητα. Μας καλούν να μην παριστάνουμε ότι δε βλέπουμε, να μην ισχυριστούμε εκ των υστέρων ότι δε γνωρίζαμε."

03-01-2021 00:12:10
Παρεμβάσεις
Αποχαιρετώντας τον παλιό χρόνο

Παρέμβαση της Χρυσάνθης Κουμπάρου για την εμπειρία της τηλεκπαίδευσης. "Τη χρονιά που φεύγει ζήσαμε πρωτόγνωρες καταστάσεις. [...] Ήρθαμε αντιμέτωποι με αδιέξοδες αγχωτικές καταστάσεις και συχνά με ποικίλες ματαιώσεις των προσπαθειών μας."

29-12-2020 18:59:40
Παρεμβάσεις

 Σελίδα 2 από 7: << < > >>

Ενημερωτικό δελτίο