ShareThis
Η Javascript πρέπει να είναι ενεργοποιημένη για να συνεχίσετε!

Νέα - Δραστηριότητες

 Σελίδα 3 από 9: << < > >>

Πρόσκληση ενδιαφέροντος: «Ιστορική Έρευνα, Διδακτική & Νέες Τεχνολογίες»

Πρόσκληση ενδιαφέροντος για το Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών «Ιστορική Έρευνα, Διδακτική & Νέες Τεχνολογίες»

29-07-2021 09:58:38
Δραστηριότητες
Για την Ελάχιστη Βάση Εισαγωγής

Παρέμβαση της ΝΕΑΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ για την Ελάχιστη Βάση Εισαγωγής 

20-07-2021 23:34:19
Παρεμβάσεις
Αποτελέσματα του 5ου Πανελλήνιου Διαγωνισμού Ιστορικού Ντοκιμαντέρ-Εκπαιδευτικοί

Βραβεία και έπαινοι για τις συμμετοχές εκπαιδευτικών

26-06-2021 11:20:29
Νέα
Αποτελέσματα του 5ου Πανελλήνιου Διαγωνισμού Ιστορικού Ντοκιμαντέρ-Μαθητές

Βραβεία και έπαινοι για τις μαθητικές συμμετοχές

26-06-2021 00:23:06
Νέα
Τελετή απονομής του 5ου Πανελλήνιου Επετειακού Διαγωνισμού Ιστορικού Ντοκιμαντέρ

Πρόσκληση για την τελετή απονομής του 5ου Πανελλήνιου Επετειακού Διαγωνισμού Ιστορικού Ντοκιμαντέρ για μαθητές και εκπαιδευτικούς

19-06-2021 11:08:55
Δραστηριότητες
Γεννιόμαστε ως Ιστορία: οι έφηβοι απέναντι στην Επανάσταση

Το μαθητικό πρόγραμμα θεατρικής παιδείας του Ιδρύματος Μιχάλης Κακογιάννης «Βλέμμα εφήβων» γιορτάζει τα 200 χρόνια από την Ελληνική Επανάσταση με μια σχολική γιορτή που δεν έγινε την 25η Μαρτίου.

10-06-2021 14:59:55
Νέα
Επιστημονική Ομάδα Μελέτης και Κριτικής των νέων Προγραμμάτων Σπουδών στην Ιστορία

Η Επιστημονική Ένωση και το περιοδικό ΝΕΑ ΠΑΙΔΕΙΑ, επιδιώκοντας την ανάπτυξη δημόσιου διαλόγου με την εκπαιδευτική κοινότητα και την ευρύτερη κοινωνία, αναλαμβάνει την πρωτοβουλία να συγκροτήσει Επιστημονικές Ομάδες Μελέτης και Κριτικής των  νέων Προγραμμάτων Σπουδών στην Πρωτοβάθμια και τη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση.

04-06-2021 23:43:24
Παρεμβάσεις
Σεμινάριο βαθμολόγησης μαθητικών κειμένων Νεοελληνικής Γλώσσας-Λογοτεχνίας (Γ' Λυκείου-Πανελλήνιες Εξετάσεις)

OΙ ΘΕΣΕΙΣ ΣΤΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΣΥΜΠΛΗΡΩΘΗΚΑΝ.

ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ, ΜΗΝ ΣΤΕΛΝΕΤΕ ΝΕΕΣ ΑΙΤΗΣΕΙΣ.

ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΘΕΡΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΣΗ.

Η "Νέα Παιδεία" διοργανώνει σεμινάριο εργαστηριακής μορφής για την επιμόρφωση και την αξιοποίηση της επιστημονικής και διδακτικής εμπειρίας των φιλολόγων στη διόρθωση μαθητικών κειμένων στο συνεξεταζόμενο μάθημα της Νεοελληνικής Γλώσσας-Λογοτεχνίας.

11-05-2021 23:52:33
Δραστηριότητες
Τέλος εποχής για το γραφείο

Νέα διεύθυνση αλληλογραφίας

30-04-2021 09:29:18
Νέα
Κυκλοφορεί το τεύχος 177
Με χαρά σάς ανακοινώνουμε την κυκλοφορία του τεύχους 177, του πρώτου για το 2021.
Το 177 θα διατίθεται αποκλειστικά σε ψηφιακή μορφή και πρόσβαση θα έχουν σε αυτό μόνο μέσω της ιστοσελίδας www.neapaideia-glossa.gr οι συνδρομητές του περιοδικού.
21-04-2021 22:35:38
Δραστηριότητες
1η Διεθνής Μαθητική Συνάντηση Λογοτεχνίας με θέμα: "Η λογοτεχνία αλλιώς"

Το Ζωγράφειο Λύκειο Κωνσταντινούπολης και τα Εκπαιδευτήρια Ε. Μαντουλίδη Θεσσαλονίκης διοργανώνουν την 1η Διεθνή Μαθητική Συνάντηση Λογοτεχνίας με θέμα: «Η λογοτεχνία αλλιώς» που θα πραγματοποιηθεί διαδικτυακά την Πέμπτη, 15 και την Παρασκευή, 16 Απριλίου 2021, υπό την αιγίδα του Οικουμενικού Πατριαρχείου.

07-04-2021 22:32:21
Νέα
Ημερίδα για την παρουσίαση του ΒΥΡΩΝΑ

ΒΥΡΩΝ: ένα σύγχρονο εκπαιδευτικό ψηφιακό παιχνίδι για την Ελληνική Επανάσταση - Καινοτόμες εκπαιδευτικές προσεγγίσεις στη διδασκαλία των γεγονότων της Επανάστασης του 1821

07-04-2021 22:17:38
Δραστηριότητες
Eνημερωτικό δελτίο Μαρτίου 2021-Λογοτεχνική Νέα Παιδεία

Διαβάστε εδώ το Ενημερωτικό δελτίο Μαρτίου 2021 της Λογοτεχνικής Νέας Παιδείας. Αν επιθυμείτε να λαμβάνετε ενημέρωση στο ηλεκτρονικό σας ταχυδρομείο, μπορείτε να εγγραφείτε δωρεάν στο κάτω μέρος του ιστοχώρου του περιοδικού.

26-03-2021 14:33:34
Νέα
Αρχαιοελληνικό παρελθόν και μετα-επαναστατική εκπαίδευση

Μετά την επανάσταση και συγκεκριμένα κατά την περίοδο της Αντιβασιλείας του ανήλικου Όθωνα η νεοελληνική εκπαίδευση αποκτά δύο χαρακτηριστικά: το ένα αφορά τη δομή της, ο συγκεντρωτισμός, και το άλλο το περιεχόμενό της, ο θεωρητικός, κλασικιστικός χαρακτήρας της. Στη σύντομη αυτή παρέμβαση επιδιώκεται να αναδειχτούν αδρομερώς οι λόγοι που ευνόησαν τη σύνδεση της κλασικής αρχαιότητας με την εκπαίδευση μετά την Επανάσταση.

25-03-2021 13:17:10
Παρεμβάσεις
Πρόσκληση υποβολής άρθρων σε συλλογικό τόμο

Λόγω του μεγάλου ενδιαφέροντος για το συλλογικό τόμο με τίτλο: «Μελετώντας και Διδάσκοντας την Ελληνική Επανάσταση στο σύγχρονο σχολείο: καινοτόμες ερευνητικές και διδακτικές προσεγγίσεις» παρατείνεται η προθεσμία υποβολής άρθρων έως τις 30 Ιουνίου 2021.

24-03-2021 22:42:14
Δραστηριότητες
Ως αποτέλεσμα επαγγελματικής έξης…

"Καταγράψτε όλους αυτούς που μόνο από μεράκι κι αγάπη για τη δουλειά τους, έξη επαγγελματική ας το ξαναβαφτίσουμε, έβαλαν ενέχυρο τον ελεύθερο χρόνο τους και εκπόνησαν προγράμματα με κάποια ουσία (περιβαλλοντικά, πολιτιστικά) χωρίς να περιμένουν ανταμοιβή, αφού δεν είχε θεσμοθετηθεί κάτι τέτοιο. Κάπου στα αρχεία των γραφείων θα υπάρχουν τα ονόματά τους, μόνο να ταξινομηθούν χρειάζεται. Μήπως η δουλειά τους δεν αποτελεί δείγμα για την αξιολόγησή τους; Τι να πούμε και για εκείνους που άμεσα ανταποκρίθηκαν στην πρόκληση της τηλεκπαίδευσης, φρόντισαν να εξοπλιστούν με πιο σύγχρονους ηλεκτρονικούς υπολογιστές και πληρώνουν ένα χρόνο τώρα από τον μισθό τους συνδέσεις  προκειμένου να κάνουν μάθημα για το δημόσιο σχολείο. Αναφέρομαι σ’ αυτούς ντε, που εξηγούν στους μαθητές, τους οποίους κανείς δεν εκπαίδευσε, τους όρους της τηλεκπαίδευσης και της ασύγχρονης ηλεκτρονικής πλατφόρμας, αυτούς με την χρόνια έξη, λέω. Μήπως δεν αξιολογήθηκαν από τις πράξεις τους;  "

18-03-2021 23:36:25
Παρεμβάσεις
Σχολικές Βιβλιοθήκες στην Ελλάδα: μύθοι και αλήθειες

Οι Σχολικές Βιβλιοθήκες συχνά παραμένουν αόρατες αν και υπάρχουν. Η συγκεκριμένη συνθήκη χρήζει δραστικής παρέμβασης και αλλαγής. Επιβάλλεται η δημιουργική χρήση της Σχολικής Βιβλιοθήκης και η ένταξή της στο εκπαιδευτικό έργο. Επιβάλλεται η επιμόρφωση των εκπαιδευτικών, ώστε να πάψουν να αποτελούν παράγωγα ενός συστήματος, που δεν συμμερίζεται την αναγκαιότητα της βιβλιοθήκης στο πλαίσιο της σχολικής κοινότητας. Επιβάλλεται η ενίσχυση (οικονομική και ηθική) του θεσμού των Σχολικών Βιβλιοθηκών από το ίδιο το κράτος.

02-03-2021 21:06:41
Παρεμβάσεις
Αξιολόγηση στην εκπαίδευση ή κριτικός εκπαιδευτικός αναστοχασμός;

Αντί για αξιολόγηση, μήπως μπορούμε να μιλήσουμε για εκπαιδευτικό στοχασμό και αναστοχασμό πάνω στα προγράμματα σπουδών, τις δομές του σχολείου, τις μεθόδους διδασκαλίας, τον τρόπο εξέτασης των μαθητών/μαθητριών με σκοπό τη σταδιακή αλλαγή τους κτλ;

Του Κώστα Θεριανού

 

01-03-2021 22:11:53
Παρεμβάσεις
Α. Σαμαράκης, Γιατί είμαι Χριστιανός | Νέα κυκλοφορία

Νέα κυκλοφορία από τις εκδόσεις Ψυχογιός

28-02-2021 00:51:55
Νέα

 Σελίδα 3 από 9: << < > >>

Ενημερωτικό δελτίο